Te ostatnie dwa wagony zawsze były w Hucie? Bo przypomina mi to kawałek #711+712+713, który oznaczony obecnie (podobno) jest jako #421+422+423. Tyle tylko, że 711+712+713 miał plastikowe siedzenia z wnękami na kręgosłup (tak jak 449+450) i dość pokaźną rzeźnię oraz biało- żółte poręcze, a obecny 421+422+423 nie ma ani jednej z tych trzech rzeczy.
Sudi: skład widoczny na tym zdjęciu to ex. #729+730+731 (co widnieje zresztą w słowach kluczowych) i on ma plastikowe niebieskie siedzenia. Natomiast #421+422+423 to ex. #711+712+713 a jeszcze dawniej hucki #477+478+479 i on ma siedzenia z tapicerką w dwóch rzędach oraz żółte poręcze.
No to po części się wszystko wyjaśniło. Dzięki. Tyle tylko, że #711+712+713 miał identyczne siedzenia jak #729+730+731, więc przed zamienieniem się #711+712+713 musieli mu wymienić siedzenia i przyciski (miał przyciski 'kostki'), chyba, że znów coś tajemniczo pozamieniali.
Wszystkie trzy wagony kilkakrotnie przechodziły z Podgórza do Nowej Huty i z powrotem.
A to chyba jedyny ufok, który po powrocie do Huty dostał "swoje" stare numery...
Sudi napisał(a):
W sumie możliwe, ale nadal mi się ciągle wydaje, że #711+712+713 miał plastikowe siedzenia w wnękami na kręgosłup przyciski 'kostki'.
Tak miał ex.#451+452+453 czyli późniejszy #714+715+716...
Zastanawiam się tylko czy #438 (ex. #708, exex. #421) to ten sam wóz nadal?
On miał niebieskie poręcze, jak #707 (ex. #707, exex #422), a ostatnio ja go widziałem, to miał nie lakierowane...
Sorry, że odkopuję temat ale jak rozumiem skład #714+715+716 miał układ siedzeń taki jak #449+450, czyli pojedyncze z rzeźnią w 2 i 3 drzwiach, czy jakoś inaczej np. pojedyncze bez rzeźni? 😉 Dzięki za odpowiedź.