Jest tak, by drzwi wagonu były do wewnątrz pętli. I widzę, że jest płyta do opcji przedłużenia. To dobrze, bo teraz ta linia się kończy ni w pięć, ni w dziewięć.
Linia kończy się tam gdzie się kończy zabudowa wielorodzinna. I w najbliższych 20-30 latach dalej nie będzie potrzebna. I nie róbmy sobie nadziei że wcześniej powstanie...
@ Szubak, racja. To miałem na myśli. Na odcinku dalszego kilometra jest zwarta strefa przemysłowa, gdzie dojeżdża pewnie więcej ludzi, niż w tych paru bloczkach mieszka. I to już na pewno na dziś powinno być obsłużone.
Jakoś tłumów w 123 i 125 na tamtym odcinku nie widzę. No dobra, 125 jeżdżą ludzie na Złocień, ale wydłużenie linii tramwajowej do Rybitw, nic by im nie dało. Zresztą na zakupy na targowisko mało kto jeździ KM. Klient woli wziąć auto, postać owszem w tamtejszym korku, ale przynajmniej może wrzucić kapustę do bagażnika i dojechać z nią pod dom.
Osobiście nie jestem zwolennikiem transportu zbiorowego ale gdyby był sprawny (szybki, wygodny, dostępny) to pewnie wielu ludzi wolało by pojechać nim na targ czy na giełdę niż użerać się z czarnymi za parkowanie na zakazach które tam wszędzie stoją.