Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3012

EU8N #3012

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3012
Następne zdjęcie: Kabina EU8N»

EU8N #3012

Data zrobienia zdjęcia: 9 marca 2010 roku (wtorek)
Opis: Zajezdnia Podgórze. Prawie gotowy EU8N.
Więcej w najnowszym numerze Przewoźnika Krakowskiego, którego wersję elektroniczną można pobrać stąd: http://fotozajezdnia.pl/przewoznik.php
Słowa kluczowe: EU8N #3012 Bombardier NGT6 #2022 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze montaż_EU8N
Data dodania zdjęcia: 02.04.2010 14:19, Wyświetleń: 5371, Pobrań: 13, Wielkość pliku: 215.1 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
02.04.2010 15:11
http://www.kmk.krakow.pl/ na głównej jest niezła sesja tego pojazdu
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
02.04.2010 15:11
Po co mu lodówka na dachu 😲
Offline Łukasz W.
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.04.2010 15:40
Żeby było chłodniej w środku?
Offline Wypalacz Rafał
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
02.04.2010 16:01
OMG ale agregat mu postawili. Kurde producenci to jakoś ładnie porozstawiają te różne sprzęty na dachu (falowniki, ew. opory, styczniki, wyłacznik nadprądowy, klimatyzację, cała resztę) a tu mu postawili takie pudło na samym przodzie 💡 Inna sprawa, że to wagon przerabiany, nieprzystosowany do montażu na dachu dodatkowych sprzętów więc może się nie dało. Czy wagon ten posiada dalej rozruch oporowy czy zmodernizowano go ?
Offline szalony
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
02.04.2010 16:40
W wersji ostatecznej ten przód jest zasłonięty osłoną.
Offline thomas_
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
02.04.2010 16:51
Na kmk już jest z osłoną tak?
Offline mseifer
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.04.2010 17:20
Tak
Offline Wypalacz Rafał
Stratys
Użytkownik

Komentarzy: 52
02.04.2010 21:03
Zmiany są przede wszystkim mechaniczne. Elektryka prawie jest nie zmieniona. Klimatyzacja jest w kabinie motorniczego i w środkowym członie.
Offline Stratyskkoster at wp.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
02.04.2010 21:40
A co stoi za EU8N? Ma takie charakterystyczne malowanie.
Offline busik105
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
02.04.2010 21:45
Któryś GT8S
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
02.04.2010 21:46
Dzienks 😉
Offline busik105
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
02.04.2010 22:04
To te E88N są klimatyzowane ?
Offline Kasztann44
sloma_p
Gość

03.04.2010 14:33
Wygląda bardzo fajnie (z osłoną) - tylko te dwa siedzenia z tyłu psuja trochę efekt, ale inaczej się pewnie nie dało...
 
Coffee
Gość

03.04.2010 14:53
Już pomijając fakt drzwi, to tylko jedną rzecz bym poprawił. Zamiast tej osłony na sprzęg, można by było założyć "zderzak" jak w wiedeńczyku... Wyglądałby dużo masywniej i w przypadku wymiany powypadkowej nie trzeba by było dorabiać kilku rzeczy, tylko jedną. I wydaje mi się, że lepiej by się wpasowała w wygląd tramwaju.
 
sloma_p
Gość

03.04.2010 19:50
Nie widziałem go na żywo, ale na zdjęciach prezentuje się moim zdaniem lepiej od gdańskiej Bety - i pewnie będzie lepiej utrzymywany technicznie 😉