Konstal 805Na #279+280
Następne zdjęcie: MAN T4 #119+519»

Konstal 805Na #279+280
|
|
Ostatnie komentarze
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 03.01.2010 13:57 |
Główna bydgoska specjalność to stałe składy i brak pantografu na drugim wagonie 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.01.2010 19:58 |
Na dobrą sprawę stałe składy sto(osiemset)piątek to nie tylko bydgoska, ale również poznańska, wrocławska, szczecińska, gdańska, śląska, toruńska...
Kurcze, w zasadzie to tylko w Krakowie mamy możliwość (niemal) dowolnego spinania ze sobą 105-ek 😲 |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 03.01.2010 20:03 |
Ponoć oni je wszystkie rozłączają na niedziele, gdy po mieście jeżdżą tylko solówki.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.01.2010 20:07 |
To samo kilkanaście lat temu robiono w Krakowie:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=22045 |
|
![]() ![]() |
||
YogY Administrator Komentarzy: 705 03.01.2010 20:11 |
W spinaniu 105tek podejrzewam, że są duże ograniczenia. Nie każda pojedzie z każdą 😁
Tzn może teraz już ograniczeń jest mniej, bo i 105 jest mniej. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.01.2010 20:17 |
No, ale i tak mniejsze niż w przypadku widocznego na załączonym obrazku składu, który nie ma gniazd z przodu ani z tyłu...
A u nas spinano nawet stopiątki jednogniazdowe z dwugniazdowymi... Ze nie wspomnę o ostatnich roszadach podczas montowania paneli GPS, kiedy jeździły połączone ze sobą wagony przed i po NG... |
|
![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 03.01.2010 21:04 |
U nas potrafili robić jeszcze lepsze numery - około 2000 roku skład z jednej z brygad szczytowych 22 wieczorem wyjeżdżał jako dwie solówki na 23 🙂
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 04.01.2010 04:29 |
A, to i w połowie lat 90-tych też coś takiego się zdarzało...
|
|
![]() ![]() |