Strona główna» Szukaj» Konstal 805Na #279+280

Konstal 805Na #279+280

Następne zdjęcie: MAN T4 #119+519»

Konstal 805Na #279+280

Data zrobienia zdjęcia: 25 lipca 2008 roku (piątek)
Opis: Bydgoszcz, ulica Jagiellońska. A na niej Bydgoska specjalność - siedmiodrzwiowiec 🙂 Czyli po prostu skład osiemsetpiątek, w którego drugim wozie po NG pozostawiono jedynie troje z czworga drzwi.
Słowa kluczowe: Konstal 805Na #279+280 linia_3 MZK_Bydgoszcz Bydgoszcz Jagiellońska lato
Data dodania zdjęcia: 02.01.2010 15:29, Wyświetleń: 2168, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 273.3 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 25.07.2008 11:55:28
Długość ogniskowej: 55mm

Ostatnie komentarze

Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
03.01.2010 13:57
Główna bydgoska specjalność to stałe składy i brak pantografu na drugim wagonie 😉
Offline Wiroos
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.01.2010 19:58
Na dobrą sprawę stałe składy sto(osiemset)piątek to nie tylko bydgoska, ale również poznańska, wrocławska, szczecińska, gdańska, śląska, toruńska...
Kurcze, w zasadzie to tylko w Krakowie mamy możliwość (niemal) dowolnego spinania ze sobą 105-ek 😲
Offline Wypalacz Rafał
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
03.01.2010 20:03
Ponoć oni je wszystkie rozłączają na niedziele, gdy po mieście jeżdżą tylko solówki.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.01.2010 20:07
To samo kilkanaście lat temu robiono w Krakowie:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=22045
Offline Wypalacz Rafał
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
03.01.2010 20:11
W spinaniu 105tek podejrzewam, że są duże ograniczenia. Nie każda pojedzie z każdą 😁
Tzn może teraz już ograniczeń jest mniej, bo i 105 jest mniej.
Offline YogYyogy at onet.eu
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.01.2010 20:17
No, ale i tak mniejsze niż w przypadku widocznego na załączonym obrazku składu, który nie ma gniazd z przodu ani z tyłu...
A u nas spinano nawet stopiątki jednogniazdowe z dwugniazdowymi...
Ze nie wspomnę o ostatnich roszadach podczas montowania paneli GPS, kiedy jeździły połączone ze sobą wagony przed i po NG...
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.01.2010 21:04
U nas potrafili robić jeszcze lepsze numery - około 2000 roku skład z jednej z brygad szczytowych 22 wieczorem wyjeżdżał jako dwie solówki na 23 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
04.01.2010 04:29
A, to i w połowie lat 90-tych też coś takiego się zdarzało...
Offline Wypalacz Rafał