Strona główna» Szukaj» Zatrzymanie pod Halą Targową - 02.12.2009 (2)

Zatrzymanie pod Halą Targową - 02.12.2009 (2)

Następne zdjęcie: Ganz KCSV7 #1327»

Zatrzymanie pod Halą Targową - 02.12.2009 (2)

Data zrobienia zdjęcia: 2 grudnia 2009 roku (środa)
Opis: Zatrzymanie na przystanku Starowiślna pod Halą Targową. Nie znam przyczyny w wyniku potrącenia pieszego. Widziałem jak z przystanku Starowiślna o 13:10 odjechała karetka na sygnale.
Przekierowana pięćdziesiątka odjeżdża z Ronda Grzegórzeckiego w kierunku Dąbia. W tym samym czasie "1" i "22" pojechały normalnie z Alei Pokoju w Grzegórzecką.
Słowa kluczowe: Bombardier NGT6 #2036 linia_50 MPK_Kraków Al_Pokoju Kraków zatrzymanie_02_gru_2009
Data dodania zdjęcia: 02.12.2009 16:15, Wyświetleń: 2469, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 269.5 KB
Dodał: Rbrt
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/125 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 02.12.2009 12:59:38
Długość ogniskowej: 49mm

Ostatnie komentarze

thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
02.12.2009 16:17
Dopisz wspólne słowo kluczowe dla wszystkich zdjec z zatrzymania.
W nazwie zdjęcia najpierw piszemy tytuł a na końcu datę.

BTW, to nie było przypadkiem potrącenie pieszego przez autobus
Offline thomas_
Rbrt
Użytkownik

Komentarzy: 113
02.12.2009 19:33
Poprawione
Offline Rbrt
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
03.12.2009 00:30
1 i 22 pojechały normalnie, bo się na krawężniku pod Plazą nie powieszą...
Offline PE 099
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.12.2009 01:46
NGT6 też się tam imho nie powiesi;p
Offline szubak
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.12.2009 08:40
O czym Wy bredzicie, po pierwsze Plaza nie jest koło Hali Targowej (a tam było zatrzymanie podobno), po drugie przed wakacjami jeździły skunksy na 1 i nie słyszałem o masowym wieszaniu się przy Plazie.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
03.12.2009 10:25
Czesiu zapewne oczekiwał, że zamiast na Kurdwanów, 50 pojedzie do Huty 😛 Swoją drogą, objawia się w praktyce jakim debilizmem jest brak łuku z tunelu na Lubicz...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.12.2009 10:53
A po co łuk z tunelu w Lubicz? Chcesz jechać w tamtym kierunku, to jedziesz z DT Pawią;p
Offline szubak
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
03.12.2009 11:00
No, ale jeśli i tam się coś zdarzy, a zdarzyć się zawsze może 😉 to już trzeba jechać wiecznie zapchaną Długą, o ile dyspozytornia poinformuje o zatrzymaniu na tyle wcześnie, że jeszcze jest czas na zmianę trasy. Generalnie sytuacji awaryjnych może być tyle, że na każdym węźle powinien być w miarę możliwości łuk w każdej relacji.
Warszawa bardzo lubiła wycinać łuki i jakie są tego rezultaty, często widać 🙂
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
03.12.2009 13:25
Kraków z kolei lubi budować takie perony o które lubi się ocierać NGT6 vide Kapelanka.
Offline thomas_
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.12.2009 18:30
Przestał je budować, więc chyba już nie lubi 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.12.2009 19:24
Eee, właśnie dlatego, że nawet jeśli się coś na Pawiej stanie jest alternatywa w postaci Długiej łuk w tym miejscu konieczny nie jest. Oczywiście zawsze może dojść do sytuacji, że akurat będzie wykolejenie na Pawiej,a na Długiej np. wypadek, ale równie dobrze coś mogłoby wylecieć na wspomnianym łuku;p
Offline szubak
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
03.12.2009 23:05
Radek, ja nie rozumiem motywacji niektórych osób, które na sprawę NGT6 i Huta zalewają fora swoją wydzieliną więc mi tu nie utożsamiaj nic... Dąbie w tym wypadku i tak było lepszym pomysłem niż Wieczysta, ale gorszym niż puszczenie go po trasie 34... no chyba, że już był za Towarowym w momencie zatrzymania...
Offline PE 099
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
03.12.2009 23:18
Nic Ci nie wmawiam😛 Zawracanie na Dąbiu ma więcej sensu niż gdzieś w Hucie, a przystanek pod Plazą po prostu nie ma nic do rzeczy. I tyle 😉
PE 099 napisał(a):
no chyba, że już był za Towarowym w momencie zatrzymania...

A właśnie takich sytuacji pomógłby uniknąć łuk na Lubicz. No i w czasie zatrzymania np. na Powstania Warszawskiego, a kiedyś nawet jakiegoś remontu, z tunelu dałoby się pojechać gdzieś indziej niż do Huty, nadkładając może trochę drogi, ale obsługując istotne przystanki.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
04.12.2009 00:01
no niestety to jest problem u nas, że jak już się próbuje zrobić siatkę torową to ciągle brakuje jakiegoś łuku... a to na Dworcu, a to na Mogilskim itd. i nie ma praktycznie przez to opcji żadnego manewru przy "kataklizmach".
Wystarczy porównać układ torów z Wwą (tak, wiem inne uwarunkowania geograficzno - przestrzenno - terenowe ale...) gdzie większość skrzyżowań jest "na cztery" a nie jak u nas "na trzy" i przy zatrzymaniu można je objechać następnym skrzyżowaniem i wrócić na trasę....
Offline PE 099
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
04.12.2009 13:59
Co by z tego było, że byłyby nieużywane łuki. I tak nie dałoby się przejechać, bo byłyby zabrudzone. Niedawno z tego właśnie powodu tramwaje jadące od Getta nie mogły skręcić w lewo w Dietla, musiały jechać pod pocztę 😛
Offline YogYyogy at onet.eu
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
04.12.2009 18:38
PE 099 napisał(a):
Radek, ja nie rozumiem motywacji niektórych osób, które na sprawę NGT6 i Huta zalewają fora swoją wydzieliną więc mi tu nie utożsamiaj nic...


Co Radek z czym utożsamił, bo nie bardzo zrozumiałem? A to że ludzie chcą NGT6 w Hucie jest dla mnie normalne - wagony zakupiono również z ich podatków, poza tym płacą tyle samo za bilety a dostają gorszą jakość.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl