Strona główna» Szukaj» Jelcz M181MB #DD469

Jelcz M181MB #DD469

Jelcz M181MB #DD469

Data zrobienia zdjęcia: 21 października 2009 roku (środa)
Opis: Kraków, ulica Józefa Dietla. "128" jadący w kierunku Mistrzejowic wjeżdża na drugiego (i ostatniego zarazem) PAT-a na swojej trasie. Za nim skład #153+553 na "22".
Słowa kluczowe: Jelcz M181MB #DD469 linia_128 E1+c3 #153+553 linia_22 MPK_Kraków Kraków Dietla św_Sebastiana PAT jesień
Data dodania zdjęcia: 21.10.2009 17:13, Wyświetleń: 2053, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 294.4 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/180 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 21.10.2009 15:41:25
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
21.10.2009 18:02
Ten PAT powinien być jak najszybciej przedłużony do Mostu Grunwaldzkiego. Wtedy dopiero będzie szybki przejazd. Teraz traci się bardzo dużo czasu czekając na lewoskręcie z Dietla w Sebastiana, żeby na ten PAT wjechać.
Offline jarek_m
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 18:06
Ten PAT dla 2 (słownie: DWÓCH) linii autobusowych, przynajmniej na odcinku Św Sebastiana - Starowiślna, nie powinien był nigdy powstać 😡 zwłaszcza niecałe 10 lat po remoncie kapitalnym torowiska na którym został zbudowany. Wjazd dla autobusów powinien być na skrzyżowaniu Dietla-Starowiślna.
Offline Wypalacz Rafał
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
21.10.2009 18:10
Nie bardzo się zgadzam z tym. W końcu 128 i 184 to nie są jakieś marginalne linie. Łączą dwie odległe strony miasta. Nie wiem dlaczego chciałbyś "uszczęśliwiać" pasażerów tych linii staniem w korku?
Offline jarek_m
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 18:17
Ale biorąc pod uwagę nieodległą, miejmy nadzieję, perspektywę zbudowania linii tramwajowej do III Kampusu, możemy założyć że "128" zniknie z ulicy Dietla i zostanie tylko "184"... I miliony wydane na prucie torowiska w bardzo dobrym stanie w sytuacji gdy w innych częściach Krakowa torwiska wymagają remontu "na już" (Bieńczycka, Kocmyrzowska, linia na Pleszów...)
Offline Wypalacz Rafał
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
21.10.2009 19:07
128 i 184 powinny w ogóle stamtąd wylecieć. Zwłaszcza 128 pokrywa się na połowie trasy z 22.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
21.10.2009 19:16
A przepraszam bardzo gdzie my mamy taki skład wiedeńców w Krakowie? 😐
Offline mseifer
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 19:28
mseifer napisał(a):
A przepraszam bardzo gdzie my mamy taki skład wiedeńców w Krakowie? 😐


😳 Słuszna uwaga, już poprawiam...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
21.10.2009 19:29
Akurat pokrywanie się 128 i 22 nie jest jakimś drastycznym przykładem (1/3 długości 128). Natomiast ten pas i nowa organizacja odcinka Hala Targowa - ul. Św. Sebastiana to jedna z większych szkód wyrządzonych KM w ostatnich latach.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
21.10.2009 20:04
Wypalacz Rafał napisał(a):
I miliony wydane na prucie torowiska w bardzo dobrym stanie w sytuacji gdy w innych częściach Krakowa torwiska wymagają remontu "na już" (Bieńczycka, Kocmyrzowska, linia na Pleszów...)

Nie remontowi kocmyrzowskiej! Obecnie jedzie się jak jedzie, ale się jedzie. Po remoncie zapewne będzie 3x więcej przejść dla pieszych i tyleż samo nowych sygnalizacji. 😛
Offline szubak
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
21.10.2009 22:54
ale takie PATy maja ta zalete, ze zapewniaja sprawny przejazd czegokolwiek na sygnale..
Offline PE 099
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
21.10.2009 22:58
Jak do obsłużenia przystanku czekają trzy tramwaje i autobus, a w przeciwnym kierunku tramwaj jest w trakcie wymiany, to robi się z tego więcej szkody niż pożytku 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
21.10.2009 23:34
Skoro jeźdżą stadami 😛
Offline szubak
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
22.10.2009 08:15
Michał Wojtaszek napisał(a):
128 i 184 powinny w ogóle stamtąd wylecieć. Zwłaszcza 128 pokrywa się na połowie trasy z 22.


Możemy poznać szczegóły tego planu?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
24.10.2009 13:59
Ten PAT jest w stronę mostu bardzo potrzebny, niektórzy kierowcy zapędzają się już teraz dalej:
http://phototrans.eu/14,365077,0,MAN_NG313_BM706.html 😛
Offline jarek_m
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.10.2009 16:09
🤣
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
02.11.2009 23:49
230 sekund z życia
Z życia PATa: dziś jechałem tędy 128 (kier. Mistrzejowice) ok. 20.30 i tak się złożyło, że złapały mnie 4 światła. Wjazdowe na PAT, na Starowiślnej, przed pasami na końcu przystanku Starowiślna/Dietla i na przełączce od Wielopola. Noc, pusto, a samego stania na światłach na odcinku Sebastiana - Hala Targowa 3 min 50 sek. 😏
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl