Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Duewag GT8S» Duewag GT8S #3037

Duewag GT8S #3037

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8S #3037 - wnętrze
Następne zdjęcie: Duewag GT8S #3037»

Duewag GT8S #3037

Data zrobienia zdjęcia: 26 sierpnia 2009 roku (środa)
Opis: Wnętrze Gebelsa sfocone specjalnie dla Yogyego 😛
Słowa kluczowe: Duewag GT8S #3037 Rheinische_Bahngesellschaft_AG MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze
Data dodania zdjęcia: 28.08.2009 16:37, Wyświetleń: 4221, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 213.8 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Caption: Duewag GT8S #3037 z Dusseldorfu
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
City: Krakow
Byline: Tomasz Bielecki
Object name:
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 26.08.2009 10:07:48
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Trikk
Użytkownik

Komentarzy: 156
28.08.2009 20:18
Na pierwszy rzut oka dobrze wygląda. Ciekawe jak będzie w praktyce.
Offline Trikk
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
29.08.2009 12:13
Na pierwszy rzut oka wygląda archaicznie. Ale czego się spodziewać po takim truchle? 😕
Offline jarek_m
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
29.08.2009 17:28
Jarku, a jakieś racjonalne argumenty poza emocjami? 😡
Offline YogYyogy at onet.eu
Voith
Gość

29.08.2009 17:35
Patrząc na to co piszą miłosnicy z Due, te wagony były przez nich lubiane i udane.
 
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
29.08.2009 17:41
Deska rozdzielcza wygląda nieźle, na pewno lepiej niż w E1. Ale czy taki pulpit jest ergonomiczny ? Mi np. chyba źle pracowało by się przy desce rozdzielczej, gdzie wszystkie elementy, czy to przyciski, czy lampk wykonano w formie jednakowych prostokątów, ii umieszczono w rzędach obok siebie - a jest taki trend, widoczny choćby w N8S czy wozach zupełnie nowych jak NGT6. Osobiście np. wydzieliłbym przyciski do drzwi, wajchę przełącznika kierunkowskazów (w GT6 jest z tego co pamiętam taki obrotowy przełącznik).
Offline szalony
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
29.08.2009 17:53
W GT6 pulpit projektował chyba jakiś szaleniec... Przyciski umieszczone są chaotycznie, a nie w grupach. Ważne jest, żeby pulpit był w zasięgu ręki i przy tym możliwe było sterowanie wagonem z nastawnika. W E1 jest to możliwe, ale niewygodne, ponieważ jeśli przysunie się fotel do pulpitu, wówczas nastawnik znajduje się na wysokości barku. Żeby uniknąć nienaturalnego wyginania ręki lepiej oddalić się nieco od pulpitu 😁
Offline YogYyogy at onet.eu
MisiekK
Użytkownik

Komentarzy: 246
29.08.2009 18:09
Faktycznie nowoczesny design 😁 Przepraszam, ale patrząc na to nie mogę powstrzymać się od złośliwości. Przecież to jest archaiczne nawet jak na lata 70te. Mój ojciec miał kiedyś taki magnetofon, też w design'ie a'la wczesny Gierek 😁 Przezabawne 🙂
Offline MisiekKkraktram at poczta.onet.pl
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
29.08.2009 18:37
YogY napisał(a):
W GT6 pulpit projektował chyba jakiś szaleniec... Przyciski umieszczone są chaotycznie, a nie w grupach. Ważne jest, żeby pulpit był w zasięgu ręki i przy tym możliwe było sterowanie wagonem z nastawnika. W E1 jest to możliwe, ale niewygodne, ponieważ jeśli przysunie się fotel do pulpitu, wówczas nastawnik znajduje się na wysokości barku. Żeby uniknąć nienaturalnego wyginania ręki lepiej oddalić się nieco od pulpitu 😁


Fakt, pulpit GT6 sprawia wrażenie, jakby wszystkie elementy były rozmieszczone przypadkowo. Co do E1 to na jakiejś stronce (chyba na inforail) był artykuł o ergonomii pulpitów, był tam pokazany m. in. motorniczy który pulpit w E1 obsługiwał patykiem. 🤣 Znajdę linka to wrzuce.
Offline szalony
szalony
Użytkownik

Komentarzy: 325
29.08.2009 18:41
Offline szalony