Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Bombardier NGT6» Bombardier NGT6 #2027

Bombardier NGT6 #2027

«Poprzednie zdjęcie: Bombardier NGT6 #2011
Następne zdjęcie: Bombardier NGT6 #2014»

Bombardier NGT6 #2027

Data zrobienia zdjęcia: 31 maja 2009 roku (niedziela)
Opis: Imprezowy Bombardier na pętli w Mistrzejowicach.
Słowa kluczowe: Bombardier NGT6 #2027 MPK_Kraków Kraków Mistrzejowice Dzień_Dziecka_w_tramwaju NGT6MPK
Data dodania zdjęcia: 04.06.2009 22:26, Wyświetleń: 1880, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 208.7 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Lioosek
Użytkownik

Komentarzy: 606
05.06.2009 13:10
Hueh 😏 nie wiedziałem,że tam zawita. 14 puścić przez tunel i na Mistrzejowice też Bombardiery zawitaja na stałe Będe zbierać podpisy 🤣 🤣
Offline Lioosek
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
05.06.2009 13:55
Nieee, 14 na Piastów przez Rakowicką 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
03.10.2012 08:13
Lioosek napisał(a):
Hueh 😏 nie wiedziałem,że tam zawita. 14 puścić przez tunel i na Mistrzejowice też Bombardiery zawitaja na stałe Będe zbierać podpisy 🤣 🤣

No i sobie wykrakałeś Bombardiery na 14 😛

http://www.dziennikpolski24.pl/pl/region/miasto-krakow/1242881-tramwaj-zwany-pozadaniem-czyli-ciagle-zmiany-w-rozkladzie.html
Offline thomas_
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
03.10.2012 09:01
To może być pomyłka. Już w jakimś wcześniejszym artykule była mowa o tej "14" i ktoś gdzieś zauważył, że to może być pomyłka i chodzi o "20". 😛
Offline Słońce
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
03.10.2012 09:21
na pewno chodzi o 20, kto by do huty bombki puścił.😛
Offline fagatek
Tourliner
Użytkownik

Komentarzy: 34
03.10.2012 12:07
Likwidacja 114 (o której mowa w powyższym artykule) to jakiś poroniony pomysł... 😐
Offline Tourlinerhttp://kmrow.vot.pl/
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
03.10.2012 14:33
To ile linii Twoim zdaniem ma dublować tramwaj od Ronda Grunwaldzkiego do Czerwonym Maków? Zwłaszcza, że w tej relacji będzie 21 poc./h.
Offline Słońce
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.10.2012 15:10
Hehe, z Ruczajem problem jest taki, że większość pasażerów chce z niego jechać na aleje, a tam nie pojedzie żadna ze 100 milionów planowanych linii tramwajowych.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.10.2012 15:25
No tak, bo na Ruczaju 100% osób to niepełnosprawni, którzy nie mogą się przesiąść na RG...
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.10.2012 15:34
Dokonałem jedynie spostrzeżenia, że tak się nieszczęśliwie składa, że główny ciąg zorganizowany współcześnie nie jest na tym samym kierunku, co preferencje pasażerów. Ale to - wiadomo - głębsza sprawa, Most Dębnicki, tramwaj na alejach itd. Dlatego do nikogo nie piję w tej sprawie.

Piję jedynie do faktu nadania R. Grunwaldzkiemu charakteru węzła przesiadkowego - bardzo ważnego zresztą - do którego to Rondo w obecnym kształcie się nie nadaje w ogóle. Podobnie jak Rondo Mogilskie i Grzegórzeckie, które również usiłuje się kreować na najważniejsze węzły przesiadkowe.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
03.10.2012 15:51
Spoko, pasażerowie się dostosują przecież.

Kupią sobie samochody.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
04.10.2012 12:31
A tak w ogóle to 14 ma być linią, na której NGT8 będą testowane, czy obsługiwaną przez nie na stałe?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl