Równanie do GOP do za dużo powiedziane, ale mit świetnej infrastruktury Krakowa minął już dawno, szczególnie biorąc pod uwagę wypadki i wykolejenia na zwrotnicach.
A to wszystko tylko i wyłącznie z braku utrzymywania tego, co się za ogromne pieniądze w miarę należycie remontuje. No ale wyrwanie torowiska z korzeniami i budowa od zera jest bardziej spektakularna niż wymiana jednego krzyżulca, wstawienie brakującej dylatacji, czy taki "drobiazg" jak szlifowanie (zwłaszcza na przejazdach drogowych przez torowisko). Tym się nie można pochwalić i otworzyć z wielką fetą.
Przy czym też ciężko w tej chwili oskarżać sam ZIKiT, bo pod tym względem na razie źle ich działania nie wyglądają. Gorzej, że zaniedbania istnieją od czasu "wyjęcia" torowisk spod MPK...
Jakbyśmy równali do GOP-u, to nikt by się nie przejmował pękniętą szyną... 😏
Tam by się przejęli dopiero wtedy, gdyby był niemożliwy przejazd.
Co do remontów torowisk, to super, że one są, ale co z tego, skoro brak zwykłego utrzymania i bieżącej konserwacji powoduje zdecydowanie szybszą degradację tych torowisk. Sam zdaje się pisałeś kiedyś, że łuk za Dworcem Towarowym w stronę Krowodrzy jest już poważnie zużyty. A remont tam był stosunkowo niedawno.
Co do remontów torowisk, to super, że one są, ale co z tego, skoro brak zwykłego utrzymania i bieżącej konserwacji powoduje zdecydowanie szybszą degradację tych torowisk. Sam zdaje się pisałeś kiedyś, że łuk za Dworcem Towarowym w stronę Krowodrzy jest już poważnie zużyty. A remont tam był stosunkowo niedawno.
To że szyny się zużywają, nie jest niczym nadzwyczajnym. Najważniejsze jest to by były regenerowane w odpowiednim momencie. Pytanie, czy ktoś napawał te szyny❓