Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Wypadki/Zatrzymania» 07.04.2009 - zatrzymanie na Basztowej (4)

07.04.2009 - zatrzymanie na Basztowej (4)

«Poprzednie zdjęcie: 07.04.2009 - zatrzymanie na Basztowej (5)
Następne zdjęcie: 07.04.2009 - zatrzymanie na Basztowej (3)»

07.04.2009 - zatrzymanie na Basztowej (4)

Data zrobienia zdjęcia: 7 kwietnia 2009 roku (wtorek)
Opis: Chwila przerwy lub moment ciężkiej pracy, zależy od punktu widzenia.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #923+924 #923 #924 linia_12 MPK_Kraków ZUE Kraków Basztowa zatrzymanie zatrzymanie_7_kwie_2009
Data dodania zdjęcia: 07.04.2009 23:28, Wyświetleń: 1807, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 262.3 KB
Dodał: Rbrt
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/160 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 07.04.2009 14:59:23
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
08.04.2009 17:29
Zaczynamy równać do GOPu powoli. Ale ZIKIT uparcie będzie wmawiał, że torowiska w Krakowie są takie dobre. Widać właśnie.
Offline jarek_m
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
08.04.2009 17:32
Jakbyśmy równali do GOP-u, to nikt by się nie przejmował pękniętą szyną... 😏
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.04.2009 18:41
Równanie do GOP do za dużo powiedziane, ale mit świetnej infrastruktury Krakowa minął już dawno, szczególnie biorąc pod uwagę wypadki i wykolejenia na zwrotnicach.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
08.04.2009 18:59
A to wszystko tylko i wyłącznie z braku utrzymywania tego, co się za ogromne pieniądze w miarę należycie remontuje. No ale wyrwanie torowiska z korzeniami i budowa od zera jest bardziej spektakularna niż wymiana jednego krzyżulca, wstawienie brakującej dylatacji, czy taki "drobiazg" jak szlifowanie (zwłaszcza na przejazdach drogowych przez torowisko). Tym się nie można pochwalić i otworzyć z wielką fetą.
Przy czym też ciężko w tej chwili oskarżać sam ZIKiT, bo pod tym względem na razie źle ich działania nie wyglądają. Gorzej, że zaniedbania istnieją od czasu "wyjęcia" torowisk spod MPK...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
08.04.2009 19:15
Ja bym powiedział, że po kilku latach zastoju, w końcu utrzymanie torowisk zaczyna wracać do normalności.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
08.04.2009 20:55
Michał Wojtaszek napisał(a):
Jakbyśmy równali do GOP-u, to nikt by się nie przejmował pękniętą szyną... 😏


Tam by się przejęli dopiero wtedy, gdyby był niemożliwy przejazd.

Co do remontów torowisk, to super, że one są, ale co z tego, skoro brak zwykłego utrzymania i bieżącej konserwacji powoduje zdecydowanie szybszą degradację tych torowisk. Sam zdaje się pisałeś kiedyś, że łuk za Dworcem Towarowym w stronę Krowodrzy jest już poważnie zużyty. A remont tam był stosunkowo niedawno.
Offline jarek_m
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
08.04.2009 21:37
jarek_m napisał(a):
Tam by się przejęli dopiero wtedy, gdyby był niemożliwy przejazd.

To za wcześnie. Przejmą się dopiero wtedy, gdy jeden wagon jadący w poprzek torowiska posprząta całą ulicę i nadzieje się na drugi 😛
Offline Wiroos
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
08.04.2009 21:50
jarek_m napisał(a):
Co do remontów torowisk, to super, że one są, ale co z tego, skoro brak zwykłego utrzymania i bieżącej konserwacji powoduje zdecydowanie szybszą degradację tych torowisk. Sam zdaje się pisałeś kiedyś, że łuk za Dworcem Towarowym w stronę Krowodrzy jest już poważnie zużyty. A remont tam był stosunkowo niedawno.
To że szyny się zużywają, nie jest niczym nadzwyczajnym. Najważniejsze jest to by były regenerowane w odpowiednim momencie. Pytanie, czy ktoś napawał te szyny
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl