Skocz do menu

vear

Radosław Kołodziej

Data przyłączenia:08.01.2008
Komentarzy:2447
Strona WWW:https://airlinepl.info
Średnia otrzymanych ocen:7,46 (2353 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,39 (12225 głosów)

Ulubione

ST43-345 Solaris Urbino 12 #DU895 ET22-1112 EP09-020 Konstal 105Na #1511+1512 ST43-389 ST44-644+933 Ol49-7 Pt47-65 Ikarus 280.26 #BK266 E1 #101 SP32-073

Ostatnie komentarze

SM42-1301 07.11.2022 17:46
No elo. Popraw proszę tytuł i kluczowe wedle ogólnych zasad
2-044-011 18.10.2022 15:06
Po wizycie w zeszłym roku, rzekłbym nawet że z poziomu peronu trochę podupadle to wygląda 😶
EU8N #HL429 07.09.2022 10:14
Wiedeńczyk napisał(a):
Pierwsze miejsce w Krakowie gdzie motorniczy może legalnie lecieć 60 km/h. Też dziś uskuteczniałem ten motyw tylko inny kadr.😁

Większość sieci miała taką prędkość dopuszczalną w godzinach nocnych przed czerwcem zeszłego roku 😇
AMZ CS12LF #MZ012 27.07.2022 11:41
Przyczyną tego nie jest obsługa przez Mobilis, tylko ułomność ZTP, które nie potrafi puścić w świat danych, które dostaje.
SN84-004 11.01.2022 10:46
💐🌷🌹🍰☕
SN84-004 10.01.2022 17:01
Dupa cycki a nie TLK. To osobowy SKPLu, zresztą w stronę Łupkowa nim sam jechałeś 😜
SN84-003 07.01.2022 15:14
Tak. W exifie masz link do dokładnej lokalizacji z geotaga 😉
Wiadukt kolejowy nad Aleją 29 Listopada 27.11.2021 12:12
Jeśli gdzieś wystąpiła kompresja, to po stronie Twojego urządzenia. Program galerii nie przetwarza w żaden sposób zdjęcia które dostaje od użytkownika.
Ty42-107 13.11.2021 12:04
Co jak co, ale uwalanie linii w celu likwidacji to w tym kraju mają już obcykane. Szczerze wątpię żeby ktoś robił aż takiego fikołka tylko po to żeby zrobić linii 104 na złość, skoro można to zrobić prościej (i ma się w tym doświadczenie).
Z dwojga złego, wciąż lepsza modernizacja która rozciągnie się w czasie, niż kolejne dziesięciolecia stagnacji i degradacji.
Ty42-107 12.11.2021 14:20
Nie no, abstrahując od tego że planowana modernizacja ma swoje niezaprzeczalne mankamenty, to trudno przy tym obecny stan nazwać dobrym, bo cała infrastruktura jest w stanie rozkładu. To, że w ogóle po tej linii jeszcze odbywał się ruch turystyczny zawdzięczamy głównie szczęściu i zapałowi pasjonatów, bo w innych częściach kraju wiele lokalnych linii kolejowych będących w lepszym stanie i położeniu nie przetrwało.

Pomimo wielu sentymentów, wolę kolej służącą do wożenia pasażerów niż tradycji.