Jasiek1993krk
Data przyłączenia: | 02.03.2010 |
Ostatnie komentarze
![]() |
30.05.2021 19:52 Uzupełnij słowa kluczowe.
|
![]() |
19.03.2021 13:47 Tam są nieaktualne informacje. Wszystkie krakowskie Neoplany zostały skasowane.
|
![]() |
03.03.2021 23:20 Ciekawe zdjęcia, Scania na 257.
|
![]() |
03.03.2021 11:36 Rozwijanie komunikacji jak najbardziej jest dobrym pomysłem ale upychanie autobusu w każdą ulicę już niekoniecznie. Dojście piechotą z terenu końcówki "Kliny Poranne" do ulicy Judyma (gdzie można już wsiąść w "151", czy "451"😉, wcale nie zajmuje tak długo czasu... No ale czego się nie robi, żeby wejść ludziom w... Wiadomą część ciała😄
Domas, pozostaje tylko się cieszyć, że powstawanie kolejnych linii sprawia, że nadmiar kierowców się zmniejsza, gdyż trzeba brygadę. |
![]() |
16.02.2021 21:26 ET41 i ET41-010 do kluczowych.
|
![]() |
14.02.2021 14:32 Czy już dostał oficjalny numer taborowy #DN021?
|
![]() |
27.01.2021 19:55 https://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=47048&mode=search
Czy przypadkiem to nie jest to samo miejsce co nad podlinkowanym zdjęciu? |
![]() |
21.01.2021 13:51 Domas, zgadza się, ale takie rozwiązanie generuje dodatkowe koszty w postaci kierowcy. Moim zdaniem zatrudnienie tych elektryków na linii 537 jest dobrym rozwiązaniem, gdyż były bezrobotne po zawieszeniu linii 154. Myślę, że kilka kółek na 537, a potem przejazd na ładowanie i tak w kółko, rozwiązuje problem. Znowu pojawiają się dodatkowe koszty w postaci kierowcy i wracamy do punktu wyjścia.
|
![]() |
21.01.2021 09:52 Jedyną sensowną pracą dla tych aut są właśnie te dwie szczytowe brygady 537. Brak ładowarek na mieście wymusza takie rozwiązania...
|
![]() |
14.12.2020 21:18 Kadr mi się nie podoba. Ten fragment wiaduktu z lewej, absolutnie nic nie wnosi do zdjęcia. Moim zdaniem lepiej bylo wykadrować to zdjęcie od słupa z kilometrażem w prawo.
|