Skocz do menu

Wypalacz Rafał

Data przyłączenia:08.03.2009
Komentarzy:4907

Ostatnie komentarze

Mercedes Conecto G #DC733 03.04.2020 15:54
A najlepsze że nocne tramwaje nadal jeżdżą - pytanie czy ZTP je przegapił czy w MPK nie ma tyle kierowców?
Autosan M09LE #BA120 14.01.2020 18:06
Hmm, o dobre oświetlenie ulicy? Poza tym ogniskowa 250mm jednak nieco zniekształca perspektywę.
113-001 07.01.2020 14:22
Tytułowa lokomotywa niedawno stała się kolejną w "retrolaku" i z tabliczką z pierwotnym oznaczeniem serii. Ale bez czerwonej gwiazdy, którą były "przyozdabiane" wszystkie pojazdy trakcyjne Kolei Czechosłowackich:

https://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r113&loko=102
ET41-001 17.12.2019 12:43
Klasyczny i niestety rozbity w najechaniu w Warszawie :(

EDIT:

https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=44970
Solaris Urbino 12 #W009 22.10.2019 08:44
Te numery taborowe są jakoś umieszczone na autobusach?
MAN GT6 #172+542 20.10.2019 08:10
Ale najpiękniej i tak jest jesienią - szkoda tylko że tegoroczna przepadła w związku z przedłużającym się zamknięciem, które pierwotnie miało trwać dwa miesiące. :(
163 01.10.2019 11:50
Przewoźnikiem są České dráhy Cargo, lub ich polska spółka-córka Koleje Czeskie.
Tatra T6A2 #3001 30.09.2019 18:42
A jakieś eks-praskie T6A5 złapałeś?
Tatra KT4YU #2297 30.09.2019 18:41
Na swój brutalny sposób piękna panorama... Ale najbardziej masakrują te płoty między torami :?

(przy okazji - popraw sobie literówkę w nazwie miasta, w opisie ;) )
EP02-08 22.09.2019 23:38
No cóż, może w Wielkopolsce będzie miała więcej szczęścia...

Cytat:
Zbiory Muzeum Parowozownia Jarocin powiększyły się o lokomotywę elektryczną EP02-08, która została podarowana Towarzystwu Kolei Wielkopolskiej przez Dla miłośników kolei - PKP CARGO. Elektrowóz ten wyprodukowany został w 1957 roku w Pafawag Wrocław. Pracę trakcyjną w PKP zakończył w 1972 roku, w MD Dębica. Do 1996 roku wykorzystywany był na stacji Przemyśl Bakończyce do ogrzewania wagonów pasażerskich. Po zakończeniu eksploatacji pojazd stacjonował jako zabytek techniki przy lokomotywowni Kraków Prokocim. Jest to jeden z trzech zachowanych egzemplarzy tego typu lokomotyw w kraju, a wkrótce także najstarszy elektrowóz w Wielkopolsce. Dzisiaj zakończył się pierwszy etap jego transportu, zrealizowany dzięki zacieśnionej współpracy z kolegami z Klub Sympatyków Kolei we Wrocławiu, któremu z kolei PKP CARGO S.A. przekazało lokomotywę EU05-22. Dzięki zaangażowaniu i życzliwości Południowego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A. oraz Zakładu Południowego PKP Intercity S.A. mogliśmy w komfortowych warunkach, odpowiednio przygotować zabytkowy tabor do trwającego ponad 12 godzin transportu.


https://www.facebook.com/Towarzystwo-Kolei-Wielkopolskiej-241746469277696/?fref=mentions&__tn__=K-R