Skocz do menu

Wypalacz Rafał

Data przyłączenia:08.03.2009
Komentarzy:4803

Ostatnie komentarze

Mercedes O530 C2 Hybrid #PO239 16.09.2018 12:24
Producent jednak napisał na tylnej ścianie - i wystarczy ;)
Mercedes O530 C2 16.09.2018 08:31
Trudno nie zadać tradycyjnego przy takich ujęciach pytania - a gdzie numery taborowe? :p :cool:
Mercedes O530 C2 Hybrid #PO239 16.09.2018 08:29
Weź im nawet nie podsuwaj takich pomysłów... :?
705-913 07.09.2018 18:13
Prostowałem oczywiście do tego widocznego w oddali masztu, zaś pociąg faktycznie jedzie "z górki"
Konstal 105Na #740 06.09.2018 19:17
Przypuszczam że tak, bo inaczej nie miałoby to sensu, zwłaszcza że układ przestrzenny pozwalał na wykonanie nowego, dziś istniejącego odcinka i jedynie włączenia w istniejącą infrastrukturę - rzecz jasna z automatycznym wyłączeniem starego torowiska, na którym wówczas można było bez przeszkód pracować.
Konstal 105Na #740 06.09.2018 16:17
Jeśli się nie mylę, to widoczne tu pozostałości pod asfaltem usunięto w 2000 roku, podczas remontu Kamiennej. Co do pasa zieleni to wątpię by tam coś pozostało.
Škoda 26Tr #3731 05.09.2018 18:05
Dość przypomnieć że w Rumunii dla odmiany tablice rejestracyjne muszą wozić tramwaje. Jakby nie patrzeć - mające dużo mniejszą swobodę poruszania się po drodze niż trolejbus, nawet taki tradycyjny, "uwiązany" do sieci trakcyjnej.
Pesa 122NbT Duo #317 04.09.2018 18:00
Widzę że sobie zrobiłeś wycieczkę do 80% sieci wąskotorowych w Polsce :D
Wiadukt 29.08.2018 23:45
A jak w ogóle ma wyglądać komunikacja w tym rejonie po zakończeniu inwestycji kolejowej, czyli m. in. budowy przystanku i związanego z tym nowego mostu/wiaduktu nad ulicą?

Czy ten przejazd pod torami kolejowymi/przystankiem będzie dwukierunkowy?

I czy będzie tylko dla samochodów osobowych czy ewentualnie również dla autobusów?
EN64 27.08.2018 23:52
Hmm, czy mi się wydaje czy na Spyrkówce stoją spięte Elfy Kolei Śląskich, dwu i trójczłonowy?