Sędzia Czesław
Selektywny kolor, rybie oko i pojazdy na mostach - moje fotofetysze 🙂
Data przyłączenia: | 23.12.2008 |
Ostatnia aktywność: | 03.11.2024 |
Komentarzy: | 989 |
Strona WWW: | https://fototramwaj.wordpress.com/ |
Średnia otrzymanych ocen: | 7,38 (7219 głosów) |
Średnia oddanych głosów: | 6,34 (2824 głosów) |
Ostatnie komentarze
03.10.2024 19:37 G oznacza obecnie zasilanie gazem ziemnym, ale rzeczywiście jest to zbieżność oznaczeń. Jedynie można dopisać '18 ' do kluczowych.
|
|
02.08.2024 22:19 Zdjęć i tak już jest na tyle dużo, że się tego nie zmieni wstecz. Dlatego niech i tu zostanie H6.06, żeby łatwiej odnaleźć inne zdjęcia tego typu. Dopisałem także do kluczowych H6-20.02, a w tej dyskusji będzie wytłumaczone skąd ta rozbieżność.
|
|
17.06.2024 22:17 W takim razie poprawiłem.
|
|
31.03.2024 22:29 No tak, zapomniałem.
|
|
12.03.2024 22:42 Mam też takie. Kiedyś wrzucę.
|
|
20.02.2024 20:59 Sigma 10-20
|
|
18.02.2024 21:13 Można tak zrobić.
|
|
04.02.2024 08:50 A nawet nie wiedziałem wtedy o nich.
|
|
04.01.2024 21:02 W większości to więcej cierpliwości niż szczęścia i wiele jadących autobusów zanim się uda zrobić puste otoczenie. A czasem i to do czego pijesz, czyli wystemplowanie jednego czy dwóch aut jeśli już lepiej nie udaje się zrobić.
|
|
28.12.2023 13:57 Są łączone relacje, bo widziałem ten sam skład tego samego dnia na części zębatej.
|
|
17.12.2023 21:48 Zmienione
|
|
09.12.2023 17:47 Oczywiście. Kopiowałem i nie zmieniłem.
|
|
04.12.2023 11:51 To mamy chyba rekord czasowy od napisania o zdjęciu do wrzucenia go, bo zostało ono wspomniane 15 lat temu w komentarzu pod tym zdjęciem 🙂
|
|
12.10.2023 18:52 Zdjęcie podmienione
|
|
07.08.2023 20:53 Zezwolenie można podzielić na aspekt kompetencyjny pilota i aspekt obszaru. W większości przypadków, aby legalnie latać dronem wyposażonym w kamerę trzeba mieć licencję pilota drona odpowiedniej kategorii zależnej np. od wagi drona.
Odpowiedni certyfikat kompetencji nie pozwala jednak na latanie, gdzie się tylko chce. Istnieją tzw. strefy geograficzne, gdzie nie można latać bez odpowiedniego zezwolenia jednostki kontrolującej daną strefę powietrzną. Są to oczywiście obszary wokół lotnisk, ale też np. obiekty wojskowe, parki narodowe czy właśnie porty. Niektóre strefy są stałe, a niektóre czasowe związane np. z działalnością wojskową. Np. będąc w Gdańsku musiałem czekać na okienko, bo przez kilka godzin dziennie w ogóle nie można było latać właściwie w całym mieście. |