Skocz do menu

Dziki

Data przyłączenia:27.10.2007
Ostatnia aktywność:21.10.2018
Komentarzy:349
Numer gadu-gadu:3033573
Średnia otrzymanych ocen:6,44 (299 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,91 (376 głosów)

Ostatnie komentarze

Budowa łącznicy D29-624 2016-06-10 25.06.2016 12:21
Co do opłat za wyjazd i zjazd. Jest to zależne od umowy podpisanej z zarządcą. W Krakowie nie płacą za dojazdy ale nie zabierani są pasażerowie, w Łodzi nie płacą ale pasażerowie normalnie jeżdżą, w Warszawie mają płacone do ostatniego przystanku na swojej trasie*.

*jak się mylę to mnie poprawcie.

Zarobkowy przewóz osób to nie jest tylko jazda stricte liniowa. To tak jak z czasem pracy kierowcy: kierowca robiąc OC wozu jest w pracy mimo, że go nie prowadzi.
Budowa łącznicy D29-624 2016-06-10 25.06.2016 12:13
Wg. interpretacji ITD o której słyszałem tak, gdyż jest to ujęte w rozkładzie jazdy który jest realizowany. Przecież w rozkładzie jest ujęta godzina wyjazdu, trasa i miejsce z godziną rozpoczęcia kursowania. Prywatni przewoźnicy w swoim wniosku o wydanie zezwolenia zaznaczają w zdecydowanej większości tylko swoje kursowanie liniowe. Jeśli zaznaczyli by dojazdy z bazy to nie dość, że nie mogli by stać gdzie popadnie to musieli by się trzymać realizacji danych zawartych w zezwoleniu. Zarobkowy przewóz osób nie trwa wyłącznie w momencie posiadania pasażerów na pokładzie/jazdy liniowej.
Budowa łącznicy D29-624 2016-06-10 25.06.2016 10:53
Jako załącznik do zezwolenia jest wymagany rozkład jazdy który określa m.in. trasę zjazdu i wyjazdu i od którego jak wiesz nie ma odstępstw. Zarobkowy przewóz osób zaczyna się w momencie realizacji rozkładu jazdy a nie rozpoczęcia kursowania z pasażerami.
Konstal 805Na #1825 26.01.2015 19:42
14 też.
MB Conecto G LF #2490 11.12.2014 00:46
Nie wiem czy pamiętasz jak swoją eksploatację zaczynały SU18 w 2008 roku? Prawie każde auto pierwszej serii zjechało na krawacie. Powodem było wchodzenie w reakcję z płynem chłodzącym aluminiowych kolanek w układzie chłodzenia które się...topiły.
Konstal 805N-ML #1728+1729 07.07.2014 08:48
Zamiast tasować się nad wiekiem taboru radzę pochylić się nad kosztami eksploatacji. A tu już Konstal wypada cieniutko.
Jelcz M121MB #194 16.06.2014 10:15
Ciągle powtarzam. Czytajcie przepisy ze zrozumieniem. Nie zrobiono nic ordynarnego.
Tatra T3R.PLF #8274 02.06.2014 11:27
Dobrze mi się wydaje, że to Malá Strana?
Jelcz M121MB #194 20.05.2014 21:02
volferssj napisał(a):
Ciekawe... Na budzie nowy VIN z OSKP, a w papierach masz nadal stary z poprzedniej 8o .


Źle się wyraziłem. Nowy tzn. stary po sprawdzeniu zgodności np. z tabliczką znamionową. Taką samą sytuację miałem u siebie w aucie gdy skorodował mi element z trwale naniesionym numerem identyfikacyjnym. Mam na nowym elemencie trwale wybity przez OSKP stary numer VIN. Fakt, że musiałem dodatkowo zamówić opinię rzeczoznawcy.


volferssj napisał(a):
Wóz i tak, i tak nie ma legalnego dopuszczenia do ruchu.


Mylisz się. Przeczytaj co ważne ze zrozumieniem rozporządzenie Ministra Infrastruktury ws sposobu i trybu nadawania i umieszczania cech identyfikacyjnych.
Jelcz M121MB #194 20.05.2014 16:37
Przykro mi ale jest to legalne. Czemu? Np. Temu, że podczas remontu np. mogło sie okazać, że element konstrukcji był skorodowany i nadawał sie do wymiany. OSKP moze nabić nowy numer nadwozia przy pozostaniu starych tablic i dokumentów. I takie pytanie-rozróżnia ktoś sytuację wykorzystania nowego nadwozia bez nadanego numeru identyfikacyjnego a przebijanie numerów z innego nadwozia który takowy już posiadał?