Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 6 7 ... » Ostatnia strona »![]() |
dodał: Suomi, 03.02.2011 15:19 Gdyby pojawiły się inne autobusy to co innego :roll: Jak dla mnie to by było jedyne sensowne uzasadnienie zmiany skali w spójnej kolekcji Kultowych Aut PRLu ;)
|
![]() |
dodał: Suomi, 02.02.2011 23:22 Coffee napisał(a): Już żałuję, że kupiłem tego ogórka (ale jak już mam całość kolekcji, to i tego też nie odpuszczę)... Przód i tył jajowate, nadruki krzywo położone. Do tego jeszcze ten wóz nie ma nic wspólnego z #1983, a nawet rzekłbym, że z Warszawą. Do tego skala, która nie pasuje ni w 5, ni w 9, ni w 22... Właśnie... Barwy krakowskiego Jelcza, oznaczenia warszawskiego, a skala totalnie bez sensu :|, nie pasuje ani do pozostalych Kultowych Aut, ani do kolekcji modeli autobusów, te przecież najłatwiej dostać w skali 1:87. Nie mniej jednak i do mojej kolekcji trafił dziś ten model, za 30zł od biedy może być choć wolałabym zapłacić 4 czy 5x więcej za Jelcza w skali 1:43 ;) |
![]() |
dodał: Suomi, 24.03.2010 21:14 Przód Noge Titanum to jeszcze nic, z tyłu dopiero jest na co popatrzeć :twisted: Wygląda jakby miał tam zamontowane drzwi od szafy :lol:
|
![]() |
dodał: Suomi, 10.10.2009 19:49 Warwas z Rugii napisał(a): Trans-Frej ogólnie ma niższy poziom. Kuzyn przyszedł dziś na kurs Krk-Zakopane (jakieś 12-13 minut przed planowym odjazdem), po czym dowiedział się, że... Kierowca sprzedał jego bilety innnym ludziom, więc może jechać, ale na podłodze autobusu :?. Jedna kobieta z podróży zrezygnowała - bo jej miejsca też sprzedano... Kierowca powinien wpuszczać ludzi 10-15 minut przed odjazdem, najpierw tych z biletami (na bilecie jest podane ile wcześniej należy się pojawić, np. w Szwagropolu jest to 15 minut), a dopiero później sprzedawać bilety. Niestety coraz rzadziej słyszę na dworcu: "czy ktoś ma bilet" / "najpierw z biletami" i nie mówię tu tylko o Freju ale o wszystkich przewoźnikach do Zakopanego i Sącza... |
![]() |
dodał: Suomi, 05.10.2009 10:08 Nie powiedziałabym - to jest i tak mniejsza rozpiętość tonalna niż na filmach, których używaliśmy w aparatach analogowych. Myslę, że po prostu niektóry za bardzo przyzwyczaili się do potwornych kontrastów standardowych dla cyfrówek :|
|
![]() |
dodał: Suomi, 05.10.2009 09:57 Żeby nie było jakichś niedomówień: mówię o matrycy Super HR w której połowa czujników odpowiada za naświetlanie świateł, a druga połowa - cieni, co daje rozpiętość tonalną większą niż w wiekszości cyfrówek z pełnoklatkowymi matrycami ;)
|
![]() |
dodał: Suomi, 01.10.2009 19:13 Sudi zanim coś napiszesz to sprawdź to dokładnie ;)
Magiqów jest 5: w tym trzy nowego typu dwa MHD 148-460 Magnum (#1 & #16) i MHD 122-410 (#22) i dwa starszego typu: HD 120-380 (#20 & #21). Volv 9700 jest pięć (#15 i #27 - #30), Mercedesów Tourismo 3: (#31 - #33), jeden Mercedes Intouro (#19), jeden Jelcz 043 (#13), a reszta to Bovy Futura o różnych długościach (12-15m) i wysokościach (FHD i FLD) |
![]() |
dodał: Suomi, 30.09.2009 21:46 W nocy nie używam żadnych filtrów. Za to fotografuję w RAFach i wołam je później w PSie.
Z resztą matryca Fuji pozwala na znacznie więcej niż matryce w innych lustrzankach ;) |
![]() |
dodał: Suomi, 24.09.2009 23:25 Dzięki ;)
|
![]() |
dodał: Suomi, 21.09.2009 22:42 dkalwa napisał(a): gratulacje :D Dzięki! A przy okazji dziękuję wszystkim za głosy :) |
![]() |
dodał: Suomi, 18.09.2009 23:15 Z zewnątrz piękny (jak to Volvo :twisted: ) ale wnętrze jakieś takie... smutne :|
|
![]() |
dodał: Suomi, 17.09.2009 16:33 Tak jak mówi Tophie - Irizar New Century na podwoziu Scani
|
![]() |
dodał: Suomi, 17.09.2009 01:33 To jest Blue Bird Conventional na podwoziu International. Ten autobus może chyba występować na podwoziach różnych producentów (to tak jak na południu Europy Irizar sprzedaje autobusy na podwoziach różnych firm)...
TU można zobaczyć trochę tego typu pojazdów :) |
![]() |
dodał: Suomi, 14.09.2009 14:13 I kiedy tylko widzą aparat, zaraz ustawiają się na swoich pozycjach i zaczynają pozować :twisted:
|
![]() |
dodał: Suomi, 11.09.2009 11:58 Więc to napewno ta :) Z resztą ją łatwo odróznić od innych - ma bardzo charakterystyczny nowy klimatyzator. Jeszcze jeżdżąc w Szwagropolu straciła oryginalny pod którymś z wiaduktów w drodze z Sącza.
A PTS ma też Autosana H10-12 - dawną #7 ze Szwagropolu i przypuszczam, że któryś z Jelczy #2 lub #4 (o ile nie obydwa) też mógł do nich trafić. |
![]() |
dodał: Suomi, 10.09.2009 23:41 spex napisał(a): Suomi napisał(a): Potwierdzam, bardzo fajne autobusy. Ale chyba nie wytrzymywały tak silnej eksploatacji jak w tej firmie... Za to w PTSie ta Ewa to chyba okręt flagowy ;) Bardziej ekskluzywnym autobusem z ich floty będzie Solbus ST Moim zdaniem żadnego Solbusa nie można nazwać ekskluzywnym :lol: A ta Ewa to naprawdę bardzo porządny i wygodny autobus jak na polskie produkcje sprzed kilku (kilkunastu) lat ;) |
![]() |
dodał: Suomi, 09.09.2009 22:32 XeeRooX napisał(a): Nie wiem czemu, ale ciągle mi się zdaje że właścicielem Szwagropola i Trans-Freja jest jedna i ta sama osoba :D Stanowczo nie:!: Właścicielami Szwagropolu są Panowie Jerzy Para i Tadeusz Szewczyk (Stadniki), a Trans-Freja jak sama nazwa wskazuje - Pan Frej (Bodzanów) ;) sarzek napisał(a): Całkiem przyjemnie i w miarę dynamicznie się tym jeździło :) Potwierdzam, bardzo fajne autobusy. Ale chyba nie wytrzymywały tak silnej eksploatacji jak w tej firmie... Za to w PTSie ta Ewa to chyba okręt flagowy ;) |
![]() |
dodał: Suomi, 03.09.2009 15:04 Zdjęcie przedstawia kościół, a nie którąkolwiek ulicę ;) Natomiast zostało wykonane skrzyżowania tych 4 ulic...
|
![]() |
dodał: Suomi, 03.09.2009 12:56 Wipisałam wszystkie ulice które widać na zdjęciu, teraz się podoba?
|
![]() |
dodał: Suomi, 03.09.2009 01:58 No tak, najpierw popawiłam, a dopiero później zobaczyłam komentarz i dlatego nie zrozumiałam o co Ci chodziło ;)
|