Większego dna niż mieszanie kilku różnych faktów i dopowiadanie sobie do tego dziwnych tekstów jak u kolegi mouset nigdy nie widziałem.
@AndrzejK od strony Limanowej głównie przesiadki na "szynobus", przewoźnicy od strony Starego Sącza apelują o buspas na Węgierskiej. Największy problem jest oczywiście w integracji biletowej. Tylko takiej prawdziwej, a nie postawieniu iluś biletomatów i wydaniu karty z użytecznością sprzed 10 lat bo akurat Unia dała.
dodał: Burdzio, 04.12.2017 09:16
To, że bardziej opłacało się zorganizować pociąg samemu daje wiele do myślenia...
dodał: Burdzio, 18.08.2017 09:27
Urbanway są głównie robione we Francji, przynajmniej te na polski. Które de facto i tak nie są oferowane, bo są za drogie.
dodał: Burdzio, 17.08.2017 10:21
Urbanway są produkowane we Francji, więc nie mają szans kosztowo.
dodał: Burdzio, 15.05.2017 18:39
To nie jest komunikacja miejska, ani podmiejska.
dodał: Burdzio, 15.05.2017 09:58
@volferssj zgodnie z wyrokiem NSA każdy pojazd obsługujący przewóz regularny specjalny powinien spełniać wymogi rozporządzenia, więc pojazdy na tej linii powinny mieć koło zapasowe.
dodał: Burdzio, 14.05.2017 15:29
Gdzie oni tam koło zapasowe mają? W tylnej rzeźni?
dodał: Burdzio, 18.01.2017 21:39
To jaki przewoźnik obsługuje jaką linię nie ma żadnego związku z taborem.
dodał: Burdzio, 06.12.2016 21:31
Co to jest normalne milionowe miasto, w normalnym regionie? Czy Niemcy są normalne, gdzie jest w obecnej chwili dramat z dworcami autobusowymi przez lata zaniedbań (a raczej sztucznego monopolu kolei), czy w Czechy gdzie 50 stanowisk to nic dziwnego? :)
dodał: Burdzio, 28.11.2016 10:39
pegaz - to Setra należąca do Marpola
dodał: Burdzio, 18.09.2016 10:17
AndrzejK, bo decyzję trzeba podjąć w moment jakieś pół roku do przodu. Ja zapłaciłem 330 złotych w dwie strony z bagażem rejestrowym. Cały koszt zamknął się w 2 tysiącach za osobę, a również byłem tydzień i wtedy jeszcze potrzebna była wiza za 500 złotych ;) Praktyka taniego podróżowania przychodzi z czasem.
dodał: Burdzio, 18.08.2016 14:32
Do linii podmiejskiej miasto dopłaca ok. 3 zł, za każdy kilometr nie ważne czy pełny czy pusty.
Do busa dopłaca okrągłe 0 zł, a nawet dostaje pieniądze za zatrzymania na przystanku.
dodał: Burdzio, 11.06.2016 13:20
No i wszystko już jasne :)
dodał: Burdzio, 23.04.2016 19:37
Myślę, że warto dodać do kluczowych PR110D_Lux :)
dodał: Burdzio, 01.02.2016 18:52
Średnia temperatury chyba niewiele różni się tam od tego co mamy teraz :)
dodał: Burdzio, 29.12.2015 17:41
Część autobusów ma drzwi z obu stron.
A czego się bać? Tego co w większości krajów Ameryki Południowej :twisted:
dodał: Burdzio, 27.12.2015 19:07
Na pewno niezaprzeczalna zaletą jest to, że na końcowych odcinkach możemy mieć 3 linie meandrujące pomiędzy domami, a na trasie BRT wbijające się w jedną, co można uznać za przejęcie zalety autobusu (większa dostępność).
Tak przy okazji, ja się jednak bałem korzystać z autobusów i poruszałem się tylko taksówką.
dodał: Burdzio, 09.06.2015 22:03
Kilka pixeli niżej i mój balkon by się załapał :D
dodał: Burdzio, 11.05.2015 15:26
Taki warszawski Lunik IX :P
dodał: Burdzio, 11.02.2015 00:15
LinkBusa wykończył właściciel, z resztą to już jego trzeci biznes który padł.
@AndrzejK od strony Limanowej głównie przesiadki na "szynobus", przewoźnicy od strony Starego Sącza apelują o buspas na Węgierskiej. Największy problem jest oczywiście w integracji biletowej. Tylko takiej prawdziwej, a nie postawieniu iluś biletomatów i wydaniu karty z użytecznością sprzed 10 lat bo akurat Unia dała.