Skocz do treści

Bombardier Flexity Outlook #353
Autor: Sędzia Czesław
Brak zdjęcia
Zobacz pozostałe
Kategorie
- Komunikacja w Krakowie
- Komunikacja w Polsce
- Komunikacja na Świecie
- Imprezy komunikacyjne i kolejowe
- Kolej
- Lotnictwo
- Różne
Zdjęcie tygodnia
Zdjęcie komunikacyjne
Bombardier Flexity Outlook #353
Autor: Sędzia Czesław
Brak zdjęcia
Zobacz pozostałe
Ostatnia aktywność:
- 11:57 pilkajas
- 09:21 Stoker
- 06:32 Kuciak
- 01:59 Krzysiek3
- 01:05 Łukasz W.
- 23:44 grzmen96
- 22:33 SoPelek
- 22:08 Kojtek
- 21:44 lesiu88
- 18:07 Paweł Pajor
Skocz do menu
Strona główna» Komentarze wysłane przez Denilson
Chodzi oczywiście o zajezdnię Wola (później zwaną zajezdnią Wola duchacka) i prawdopodobnie chodzi o przekazanie linii 164
"Kolejno przybywało taboru na dzień 1.I 81. było juz w eksploatacji 65 jednostek autobusowych, na koniec roku eksploatowano 137 autobusów i dodatkowo dwa autobusy socjalne dalekobieżne PR-110U. Przyjęto do obsługi 22 linie autobusowe, na które wyjeżdzało codziennie 97 wozów. Wprowadzona w tym czasie rejonizacja obsługi linii autobusowych ułatwiła obsługę rejonów bezpośrednio przyległych do baz autobusowych. I tak Zajezdnia Bieńczyce obsługiwała rejon Nowej Huty, Zajezdnia Czyżyny centrum i północne rejony miasta a Zajezdnia WOla duchacka południową część miasta, rejon Podgórze i nowych osiedli mieszkaniowych Prokocim-Bieżanów."
"W roku 1983 uzyskano na drodze bezinwestycyjnej nową bazę Płaszów, przez przejęcie jej od dotychczasowego użytkownika tj. Przedsiębiorstwa Transportu i Sprzetu Budownictwa Komunalnego. [...] Zajezdnia Płaszów wymaga modernizacji, gdyż była projektowana dla taboru ciężarowego, niemniej aktualnie obsługuje 123 jednostek autobusowych typ Jelcz RTO i Ikarus 260, docelowo 135 jednostek."
"W roku 1984 rozpoczęto budowę nowej bazy autobusowej w Toniach na 200 jednostek, w tym 50% taboru przegubowego."