W zamian za Żelaznych wystąpiła grupa akrobacyjna FireBirds.
dodał: Gkkm, 07.05.2016 14:09
Fajna ciekawostka :] Pięknie by wyglądał krakowski szybkowiec na torach, ale to nie prędko nadejdzie :cry:
dodał: Gkkm, 24.01.2016 17:56
No dobrze, jest już zmienione. Od paru lat jest tendencja do kasacji stopiątek, więc z automatu wpisałem kasacja...
dodał: Gkkm, 24.01.2016 07:54
Wymyślcie coś lepszego.. :)
dodał: Gkkm, 23.01.2016 11:00
ALBert napisał(a):
W dobrym stanie nie jest, ale też nie przesadzajmy, do opłakanego jej daleko. W opłakanym to jest nasza 102NaD.
Poczekajmy jeszcze parę lat, a będzie w takim stanie jak 102NaD. Podejrzewam, że przy próbie holowania #155 rozsypał by się na części pierwsze.
dodał: Gkkm, 17.01.2016 12:28
Pomijając fakt, że stodwójka istnieje będąc w opłakanym stanie...
dodał: Gkkm, 13.01.2016 07:07
AndrzejK napisał(a):
I kto ten dym zrobi? Zamawiający, organizator transportu, konkurencja :P ?
Niedługo w każdej zajezdni i na większości linii będą same solarisy więc nie będzie się już o co sprzeczać... :lol:
dodał: Gkkm, 27.12.2015 20:36
Ex. 773+775+774
dodał: Gkkm, 12.11.2015 18:50
Wypalacz Rafał napisał(a):
Wiesz, czas płynie nieubłaganie. I tak jak trzy dekady temu do Krakowa sprowadzano stopiątki by wycofać z ruchu eNki, później wagony używane by zastąpić stodwójki i część stopiątek, tak teraz nieubłaganie trzeba wycofać stopiątki ;)
Za to po Krakowie wciąż jeżdżą 2x starsze szroty od stopiątek. Nie będę tu kłócił się znowu z miłośnikami "pociągów wiedeńskich" nad plusami i minusami, który tabor jest lepszy. Kasztany miały byc przejściowo, ale skansen szrotów w Krakowie "rozkwitł" na dobre.
dodał: Gkkm, 07.11.2015 21:16
Tego się chyba nie doczekamy :twisted:
dodał: Gkkm, 23.10.2015 21:52
czatowiec napisał(a):
To duży wagon niestety i na tyle skomplikowany, że tu nie wystarczy by kilka osób odświeżyło stolarkę
W Częstochowie jednak udało się wyremontowac stodwójkę. Kraków miał na pierwszym planie miał inne projekty...
dodał: Gkkm, 22.10.2015 20:07
Ciekawe czemu zabrakło #210 na wielkiej paradzie? Od lat jest na dalszym planie.. Inne zabytki nie mające tak bogatej historii w Krakowie remontuje się bez zastanowienia, a poczciwa stodwójka jest wciąż pomijana.
dodał: Gkkm, 09.10.2015 16:48
Wypalacz Rafał napisał(a):
A nie przyszło ci do głowy
Wreszcie odezwał się ten, co nie mieszka w Nowej Hucie...
dodał: Gkkm, 09.10.2015 11:19
AndrzejK napisał(a):
Kraków jest tak spatologizowany jak chodzi o rozdział taboru, że nie widzicie najgorszego - tabor niskopodłogowy powinien być przynajmniej w części na każdej linii, a kursy oznaczone w rozkładzie.
Dokładnie tak. Na dobrą sprawę przy obecnej chorej sytuacji z rozdziałem taboru wagony z niskim członem typu EU8N / N8C powinny w większości stacjonowac w Podgórzu, przynajmniej zaoszczędziliby na wyjazdach na linie jeżdżące w centrum, głównie chodzi mi o linię 6, 19,20
czatowiec napisał(a):
Nie, żeby każda Pesa na "50" zwalniała jedno NGT8, które może iść np. na "52"...
O tym mówiono już w wakacje, za każdego "krakowiaka" NGT8 kierowac do Nowej Huty, ale jest na odwrót.. Remont ul. Dunajewskiego z linią 52 w tym przypadku nie ma nic wspólnego.
dodał: Gkkm, 09.10.2015 09:35
Pesy miały byc wysyłane na linię 4 i 24, jest inaczej. Wozy NGT8 z linii 50 miały trafiac na linię 52, w zamian za to trafiają na linie 3/18, bo przecież Krowodrza Górka cierpi na brak niskopodłogowych wagonów. Przecież widac od lat jakie jest podejście do Nowej Huty. Praktycznie wszystkie EU8N z niskim członem jeżdżą na liniach głównie w centrum. Najlepiej do huty wysłac wszystkie kasztany na każdą linię, a na Kurdwanów i Krowodrzę wszystkie pesy i bombardiery... Szkoda słów.
dodał: Gkkm, 28.09.2015 08:37
LH" ma tak "wiele wspólnego" z tym miastem, co Panorama Racławicka z Krakowem.
dodał: Gkkm, 28.09.2015 08:26
102Na już tylko ledwo na zdjęciu pozostały.. :(
dodał: Gkkm, 14.08.2015 07:36
xCaliber napisał(a):
misiek88 - zgadzam się. No ale mamy Ikarusa? Mamy. :D
Tylko dlaczego stało się normą, że nie potrafimy w porę zadbac o swoje zabytkowe autobusy i tramwaje. Przykładami jest chocby Jelcz M11, Scanie czy Konstal 102Na/102NaD. Jelcz 120M również nie wiadomo za ile x lat zostanie przywrócony do łask.
Ile to już razy sprowadzało się zabytek z innego miasta. Lepiej jest sprowadzac coś z innego miasta niż o to co jeździło po Krakowie przez tyle lat...