Strona główna» Szukaj» Tatra KT4DtM #118

Tatra KT4DtM #118

Tatra KT4DtM #118

Data zrobienia zdjęcia: 15 sierpnia 2007 roku (środa)
Opis: Szczecin, ul. Żołnierska. Tatra wyjechała z pętli Krzekowo.
Słowa kluczowe: Tatra KT4DtM #118 MZK_Szczecin Szczecin Żołnierska Krzekowo
Data dodania zdjęcia: 27.11.2007 13:15, Wyświetleń: 1474, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 275.0 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
27.11.2007 16:08
Jakoś dziwnie wygląda ten hak z przodu wagonu 🙂
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Coffee
Gość

27.11.2007 18:55
W Gdańsku w N8S też jest tak samo. Tylko w Krakowie są one schowane, przez to, że są zupełnie inne, przypominające te z E1+c3.
 
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
27.11.2007 19:09
Nie wiem, kto wagony z czymś takim na wierzchu, dopuścił w ogóle do ruchu.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
27.11.2007 19:14
Po co jest ta przełączka? Mają jakieś dwukierunkowce?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
27.11.2007 19:22
Bo tam dalej w prawo dochodzi tor do zakładów remontu taboru.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
27.11.2007 20:49
Taki sprzeg jest bardzo niebezpieczny zwłaszcza w momencie jakiegoś wypadku.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
gdanszczanin
Użytkownik

Komentarzy: 283
09.08.2008 01:16
do coffe
w Gdańsku nie ma N8S 😛
Jeżdżą Duewagi N8C, a to już różnica.
W Duewagach nie można niestety schować sprzęgów i nakładane są na nie paskudne worki, pewnie w szczecińskich Tatrach mają ten sam problem. Sprzęgów w N8C nie będzie po remoncie w Modertransie. Ciekawe kiedy przyjedzie pierwszy wyremontowany skład do Gdańska
Offline gdanszczaninslazynski.lukasz at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
09.08.2008 12:56
no te sprzęgi faktycznie fatalnie wyglądają i są niebezpieczne, powinni je zdemontować, bo chyba w Szczecinie nie będą łączyć tych tatr w składy, wiec taki sprzęg jest raczej bezużyteczny (no chyba że w razie jakiejś awarii)
Offline Kasztann44
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
19.08.2008 21:35
W Dortmundzie N8C bardzo czesto jezdzily sprzegniete no i jak powszechnie wiadomo,sprzeg samoczynny zapewnial sztywne i blyskawiczne polaczenie,no i zadnych "kabelkow".Fakt,po "liftingu" ma ich nie byc,ale czy ta cala modernizacja ma jakis sensLifting" spelnia swoje zadanie "na twarzy dojrzalej kobiety a nie na srodku komunikacji 🤣
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com