Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Tramwaje / MAN GT6+B4 / MAN GT6 #312

MAN GT6 #312

«Poprzednie zdjęcie: MAN GT6 #187
Następne zdjęcie: MAN GT6 #156»

MAN GT6 #312

Data zrobienia zdjęcia: 2 stycznia 1997 roku (czwartek)
Opis: Kraków, zajezdnia Nowa Huta.

Przyczyna...

Wagony z trzeciej dużej dostawy używanych tramwajów z Norymbergi do Krakowa, jeszcze przed ich wprowadzeniem do eksploatacji. Na torze za tytułowym wagonem stoi inny GT6, który za niespełna półtora tygodnia wyjedzie na miasto w składzie #167+537. Dalej z kolei charakterystycznie pomalowana przyczepa, która za miesiąc i jeden dzien wyjedzie na miasto w składzie ze stojącym na torze obok wagonem #352 - rzecz jasna już pod numerami #169+539. Za płotem stoją wagony nauki jazdy - T4 #1502 i 102Na #1501. Widoczny zaś w oddali skład wyremontowanych stopiątek to #466+467, czyli pierwszy skład krakowskich stopiątek bez kabiny motorniczego w drugim wagonie.

I tylko jakby ktoś podał numer tego pługa...
Słowa kluczowe: MAN GT6 B4 #312 #173 #352 #167 T4 #1502 Konstal 102Na #1501 N MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Nowa_Huta zima archiwum90
Data dodania zdjęcia: 25.12.2015 20:53, Wyświetleń: 2614, Pobrań: 37, Wielkość pliku: 500.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3348
25.12.2015 21:03
Nauka jazdy na 102Na, jakie to musiało być piękne.
Teraz nawet 105Na wycofano ze szkoleń :(
Offline Sudi
Artegor
Użytkownik

Komentarzy: 144
25.12.2015 21:46
Jeśli już to pługu. Najprawdopodobniej jest to #1101 lub #1201. Ale mam też pytanie czemu miał służyć ten płot widoczny po prawej stronie zdjęcia, aby wandale nie niszczyli wagonów?
Offline Artegor
FF
Użytkownik

Komentarzy: 198
25.12.2015 22:26
Jeśli już, to pługa.
Offline FF
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1005
25.12.2015 23:08
Czy tytułowy otrzymał numer 170 po zdjęciu reklam, a za przyczepą z graffiti nie stoi przyszły #168 z reklamą Gorenje?
Offline mousetklub428 at wp.pl
Artegor
Użytkownik

Komentarzy: 144
25.12.2015 23:37
FF napisał(a):
Jeśli już, to pługa.

Masz rację, zwracam honor.
Offline Artegor
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4508
26.12.2015 00:37
Pługu też ujdzie, nie jest błędne, tylko rzadsze.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4894
26.12.2015 08:35
mouset napisał(a):
Czy tytułowy otrzymał numer 170 po zdjęciu reklam, a za przyczepą z graffiti nie stoi przyszły #168 z reklamą Gorenje?


Nie, tytułowy wyjechał na misto z tą reklamą, ma nawet zdjęcie - choć od strony prawej - to przyszły #173. Ten w oddali, przed składem stopiątek, to istotnie #168. Zaś przyczepa przed nim to zapewne #532, choć pewności nie mam.
Offline Wypalacz Rafał
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1005
26.12.2015 10:03
A widzisz, dzięki za rozjaśnienie, mi już 173 utkwił w pamięci bez reklam, a potem w całopojazdówce Sanela. Niemiecka reklama Franken Wohnen (chyba tak?) z #352 była też na późniejszym #172
Offline mousetklub428 at wp.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4894
26.12.2015 12:51
Tak, dwa wagony miały tę reklamę:

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=47236
Offline Wypalacz Rafał
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 546
26.12.2015 21:37
O, nie wiedziałem że rozjazdy na zajezdniach też miały grzałki.
Offline ALBertalbertf at interia.pl