Van Hool TD921 #P028
Następne zdjęcie: Volvo 7000 #2088»

Van Hool TD921 #P028
Data zrobienia zdjęcia: | 15 marca 2014 roku (sobota) |
Opis: | Kraków, ulica Wita Stwosza, tymczasowy dworzec autobusowy. Na czas przebudowy górnej płyty RDA, utworzono tymczasowe stanowiska na (zamkniętej obecnie dla ruchu) ulicy pod estakadą. Pasażerowie znaleźli się tym samym na łasce pogody oraz osób mających rzekomo pomagać w odnalezieniu właściwego stanowiska. Na zdjęciu autobusy PolskiBus do Warszawy i Berlina. |
Słowa kluczowe: | Van_Hool TD921 Altano #P028 linia_P6 #P042 linia_P16 PolskiBus Souter_Holdings_Poland Kraków Wita_Stwosza RDA tymczasowy_RDA |
Data dodania zdjęcia: 17.03.2014 09:51, Wyświetleń: 2650, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 342.6 KB | |
Dodał: | Unrealgod |
Ostatnie komentarze
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 17.03.2014 10:10 |
||
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 17.03.2014 11:20 |
Bo tam powinno być wyznaczone tymczasowe przejście dla pieszych, ale ZIKiT znajdzie 200 durnych wymówek dlaczego ludzie muszą chodzić trasą 10x dłuższą, byleby tylko auta nie musiałby od czasu do czasu zwolnić...
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 18.03.2014 03:02 |
@Wypalacz Rafał: Z tego co słyszałem to dworzec był projektowany do obsługi 500 autobusów (jak rozumiem na dobę) a obsługiwał ~1300. Nie wiem czy chodziło o cały dworzec czy tylko o górną płytę.
Należało by się zastanowić, dla czego tak bardzo przeliczono się z zapotrzebowaniem na komunikację autobusową. Ktoś liczył że kolej przejmie większość pasażerów, czy może że w równej mierze obciążone będzie RDA i takie wynalazki jak "Terminal Autobusowy" na Powstańców Wielkopolskich. Tymczasem komunikacja autobusowa w minionej dekadzie tylko się wzmocniła. Pojawiło się wielu nowych, poważnych przewoźników oraz wielu bazujących wcześniej na mniejszych pojazdach całkiem rozwinęło skrzydła (wystarczy popatrzyć na komunikację autobusową z Katowicami czy Wrocławiem). W okolicy zamknięto "klepiskowe" dworce dla busów. Tak więc planiści mocno się pomylili. PS: Archiwalne zdjęciu z końca budowy górnej płyty RDA tutaj. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
robcio2262 Użytkownik Komentarzy: 39 18.03.2014 05:35 |
Unrealgod napisał(a): W okolicy zamknięto "klepiskowe" dworce dla busów. Tak więc planiści mocno się pomylili. Niestety nie wszystkie bo w okolicy dworca są przynajmniej dwa. 😡 |
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 18.03.2014 05:57 |
Dlaczego niestety?
Jeżeli miasto nie chciało mieć klepiskowych dworców w centrum, trzeba było pomyśleć i wybudować dość cywilizowany duży dworzec. Chyba nikogo nie dziwi że ludzie chcą do miasta dojechać sprawnie i szybko. Teraz się okaże czy rozbudowa RDA będzie wystarczająca na obecne potrzeby albo na potrzeby nadchodzącej dekady lub dwóch. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 18.03.2014 15:50 |
RDA obsługuje kilkakrotnie więcej autobusów niż główny dworzec autobusowy (ZOB) w 3,5-milionowym Berlinie. To tylko pokazuje jak wadliwą strukturę transportu mamy, po tym jak podmioty publiczne odpuściły organizację transportu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
No i kolejnym problemem jest dojście na te przystanki z obecnego RDA - niemała część pasażerów idzie po najkrótszej trasie, przecinając jezdnie u wylotu tunelu drogowego pod dworcem kolejowym.