Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» TRANSEXPO 2012» Solaris Urbino 12 Electric

Solaris Urbino 12 Electric

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18.75
Następne zdjęcie: AMZ CS10E»

Solaris Urbino 12 Electric

Data zrobienia zdjęcia: 10 października 2012 roku (środa)
Opis: Wnętrze.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_12 Electric Solaris_Bus&Coach Kielce Transexpo_2012 wnętrze
Data dodania zdjęcia: 11.10.2012 17:43, Wyświetleń: 2143, Pobrań: 30, Wielkość pliku: 321.3 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 2012-10-
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D50
Czas ekspozycji: 1/30 sec(s)
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 10.10.2012 09:33:01

Ostatnie komentarze

fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
11.10.2012 18:21
ciekawe jak z zasięgiem, jest to większe i cięższe od 8,9. ilość siedzeń przygotowana dla pań podróżujących z kleprza i placu imbramowskiego. 😛
Offline fagatek
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
11.10.2012 18:26
Zasięg to 150 km w mieście, z włączoną klimatyzacją lub ogrzewaniem.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
11.10.2012 20:59
całkiem przyzwoity wynik, o ile pamiętam, to osobówki mają problem by taki osiągnąć.
Offline fagatek
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
11.10.2012 21:33
Ale to autobus, więc można więcej większych baterii wcisnąć 🙂
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
11.10.2012 21:40
Sędzia Czesław napisał(a):
Zasięg to 150 km w mieście, z włączoną klimatyzacją lub ogrzewaniem.

Trochę mało jak na miasto.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
11.10.2012 21:52
Cytat:
Ale to autobus, więc można więcej większych baterii wcisnąć

no tak, ale pamiętajmy, że im więcej baterii tym pojazd cięższy. trzeba znaleźć złoty środek. moim zdaniem takie elektryczne pojazdy mogły by znaleźć zastosowanie na razie na lotniskach, gdzie nie pokonują znaczących dystansów. dobrze, że technologia ta się rozwija.
Offline fagatek
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
11.10.2012 22:01
Wystarczyłby system ładowania baterii na pętlach.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
11.10.2012 22:07
Tylko, że baterie trochę się ładują, biorąc pod uwagę jeszcze możliwe opóźnienia może nie być czasu aby je naładować.
Offline Łukasz W.
fagatek
Użytkownik

Komentarzy: 150
11.10.2012 22:07
koszty zbudowania i utrzymania takiej stacji. orientuje się, ktoś ile takie cudo się ładuje?
Offline fagatek
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
11.10.2012 22:11
Ładuje się jakieś 2 godziny. Jeśli linia miałaby dłuższe postoje na pętlach to ciągła eksploatacja jest pewnie możliwa. A co do kosztów to oczywiście takie zabawy nie są na razie na polskie warunki.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
11.10.2012 22:15
od 0-100% ładuje się około godziny, mocą około 200 kW.
Offline Łukasz W.
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
12.10.2012 01:00
150 KM, powinno gdzieś na 7 obiegów wystarczyć. Jakby duży zapas zrobić, to na 5, czyli pół dnia. Problemu raczej upatrywałbym w spadku żywotności baterii, na nówkach wszystko ładnie wygląda.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
12.10.2012 10:32
Na krótkie brygady akurat 🙂
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/