Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy zabytkowe» Konstal N» Konstal N+ND #20+511

Konstal N+ND #20+511

«Poprzednie zdjęcie: Konstal N+ND #20+511
Następne zdjęcie: Konstal N #20»

Konstal N+ND #20+511

Data zrobienia zdjęcia: 30 maja 2012 roku (środa)
Opis: Skład wzorowany na wagonach z późniejszego okresu funkcjonowania eNek mknie w stronę przystanku Kopiec Wandy.
Słowa kluczowe: Konstal N+ND #20+511 MPK_Kraków Kraków Ujastek_Mogilski
Data dodania zdjęcia: 30.05.2012 21:28, Wyświetleń: 2252, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 395.0 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 2012-05-
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D50
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Data utworzenia: 30.05.2012 13:23:03
Długość ogniskowej: 150mm

Ostatnie komentarze

kasztan
Użytkownik

Komentarzy: 64
30.05.2012 21:57
Czy to nie jest 4N+4ND?
Offline kasztan
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
30.05.2012 22:16
Choć mogłoby się tak wydawać to jednak są to tylko zmodernizowane N+ND. Z tego co pamiętam to jest to kwestia podwozia.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
31.05.2012 21:12
Piękności. Będzie okazja do sfocenia ich na tle jakiegoś socrealistycznego motywu? 😉
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
31.05.2012 21:17
Na Pl. Centralnym, pod centrum administracyjnym huty i pomiędzy nimi na al. Solidarności, ale już nie tak dobre motywy.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
31.05.2012 21:32
Tramwaj typu N produkowano w Konstalu w latach 1948 - 1956, były dwukierunkowe, wyposażone w hamulce klockowe. Przednia tablica kierunkowa umieszczona została niesymetrycznie. Wozy typu 4N produkowano w Konstalu w latach 1956 - 1962, były wyposażone w hamulce tarczowe. Stosowano również ręcznie otwierane dwuskrzydłowe drzwi wejściowe. W późniejszych czasach wagony obu typów przechodziły liczne modernizacje.
Poza tym "nowa" przyczepa to ex wagon silnikowy.
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
bjasinski
Użytkownik

Komentarzy: 57
31.05.2012 22:05
Przeróbka z silnikowego, tzn. wagon #105 został do tego wykorzystany?
Offline bjasinski
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
01.06.2012 20:27
Wagon silnikowy #105 i doczepa #670 to własność MIM.
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl