Strona główna» Szukaj» Jelcz 120MM/1 #251

Jelcz 120MM/1 #251

Jelcz 120MM/1 #251

Data zrobienia zdjęcia: 3 marca 2012 roku (sobota)
Opis: Jelcz pozuje na przystanku na tle odległej panoramy Tarnowa, za chwilę rozpocznie ostatni podjazd do Piotrkowic. Drogowcy przy przebudowie DW977 postanowili nastawiać znaków ile się da - żeby kierowcy mieli na co patrzeć zamiast na drogę. Przy okazji zrobiono trochę sztuka dla sztuki trzycyfrowe numery linii strefowych w Tarnowie...
Słowa kluczowe: Jelcz 120MM/1 #251 MPK_Tarnów Łękawka Tarnów linia_208 linie_strefowe 1024px
Data dodania zdjęcia: 07.03.2012 12:24, Wyświetleń: 1553, Pobrań: 10, Wielkość pliku: 181.6 KB
Dodał: hurricane
EXIF Info
Nazwa aparatu: Panasonic
Model aparatu: DMC-FZ18
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 03.03.2012 08:56:57
Długość ogniskowej: 11.4mm

Ostatnie komentarze

margite
Użytkownik

Komentarzy: 60
07.03.2012 15:29
tak bo jest taki podział 0-39 zwykłe linie miejskie

przy czym 0, 9 i 30 to takie linie podstawowe,

wszystkie 40-ki linie szczytowe
i wszystkie 200-ki linie podmiejskie
Offline margite
faleQ
Użytkownik

Komentarzy: 33
08.03.2012 22:57
A wszystkie linie zamknęły by się w zakresie 0 - 40 z zachowaniem puli podmiejskiej i szczytowej 😛
Offline faleQkafelski at poczta.okay.pl
Nakuls
Gość

08.03.2012 23:11
Teoretycznie. Bo gdy wchodziłyby nowe linie były by rozwalone i zachowanie puli poszło by w krzaki. Też pomyśl jeżeli zmienili by numer z 10 na 30, 30 na 4 itp To by dopiero było zamieszanie. Wprowadzono zmianę, która najmniej dotknęła numeracje. Linie strefowe podniesiono o 200 czyli proste, że ludzie dodają sobie 2 (ewentualnie 20) przed numer który był dawniej. Co do linii szczytowych jest bardzo okej. Numery linii 0, 1 i 33 osobiście bym zmienił na (kolejno) 16, 17, 1 bo według mnie 0 to powinna być linia okrężna tak jak przykładowe rzeszowskie koło czyli 0. To co zostało wprowadzone zostało przez ludzi w miarę szybko przyjęte a Twoją wersje starsi rozkminiali by przez następne stulecie (bez obrazy oczywiście). Jedynym w tych zmianach do jest dla mnie niedopracowane to mieszanie liniami. Kursówka 2/2 robi przejazd z Gemini na Jasną by się przemienić w 14 (duże auto klasy A lub B) a 14/1 jedzie pod Gemini (hybryda) by wykonać linię 2 na której akurat w tych godzinach jest sporo ludzi. Ale to chyba po to żeby się kierowcom nie nudziło na liniach, bo oni się cieszą zwłaszcza ci, którzy jeżdżą hybrydami a na linii 14 mieli jazdę kółko za kółkiem. Też dziwi mnie to, że na linie 11 nie może wyjechać Kapenka, bo na jedną kursówkę spokojnie by starczyła. Na 33 popylają hybrydy ale też nie jest to takie dobre posunięcie, ale to już sprawa MPK bo oni mieli napisane w wykazie, że na to mają puszczać tabor klasy A lub B ale dogadali się iż mogą wyjechać te hybrydy, to samo z linią 15 na której teraz hybryda to standard.
 
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
09.03.2012 09:25
Dokładnie, proponowałem nawet komu trzeba, żeby linie miejskie zwykłe były od 0 do 19, podmiejskie od 20 do 29, szczytowe 40-49. Jak już robić remarszrutyzację to na całego.
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
margite
Użytkownik

Komentarzy: 60
09.03.2012 19:50
Na 33 dość często też jeżdżą MANy
Offline margite
Nakuls
Gość

09.03.2012 21:58
p3ya14 <a href="http://xqbkzeaiqyyv.com/">xqbkzeaiqyyv</a>, nhogtlzxldna, [link=http://stlsjadxkapv.com/]stlsjadxkapv[/link], http://qnhvrlbsaian.com/
p3ya14 <a href="http://xqbkzeaiqyyv.com/">xqbkzeaiqyyv</a>, nhogtlzxldna, [link=http://stlsjadxkapv.com/]stlsjadxkapv[/link], http://qnhvrlbsaian.com/