Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Protram 405N» Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

«Poprzednie zdjęcie: Protram 405N #4001

Protram 405N #4001

Data zrobienia zdjęcia: 2 marca 2012 roku (piątek)
Opis: Kraków, skrzyżowanie ulic Józefa Dietla i Krakowskiej/Stradomskiej.

Świeże, prosto z matrycy 😉
Słowa kluczowe: Protram 405N #4001 MPK_Kraków Kraków Dietla Stradom Przejazd_techniczny
Data dodania zdjęcia: 02.03.2012 16:47, Wyświetleń: 5422, Pobrań: 23, Wielkość pliku: 317.6 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/90 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.7
Wartość ISO: 800
Data utworzenia: 02.03.2012 15:51:36
Długość ogniskowej: 53mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
02.03.2012 16:48
Mniam 😁
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Marcin_FTŚ
Gość

02.03.2012 16:54
Wiem, że ma to jakieś uwarunkowania techniczne, ale szpeci ten pantograf na pierwszym członie, mogli zostawić tylko ten na środkowym.
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.03.2012 16:56
No to teraz tylko poczekać na lepsze warunki do robienia zdjęć. No i na wyjazd liniowy...
Offline Wypalacz Rafał
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
02.03.2012 16:56
jeden pantograf nie wytrzymałby takiego prądu
Offline marcin3991
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
02.03.2012 17:00
A jaki ten prąd jest, że by nie wytrzymał?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
02.03.2012 17:13
Nie wiem jaki prąd, ale dla mnie uzasadnieniem jest, że jeżeli 3x105Na jedzie na 2 pantografach, to 405N-Kr złożony w pewnym sensie z 3 ufoków też będzie na 2 pałach 🤣
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
02.03.2012 17:21
Ciekawe jak się będzie sprawdzał. MPK ma już zaplanowane środki na budowę większej liczby tych maszyn?
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
02.03.2012 17:33
Wg mnie jeden pantograf nie wystarcza, by jeździć czymś takim długim bo za mało prądu by ściągał, a 2 już więcej dają.
Offline mateusz612
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
02.03.2012 17:44
Gratuluję pierwszeństwa w pokazaniu pojazdu 😉 Ale jestem zaskoczony, że dziś przyjechał, dziś go złożyli i nim wyjechali 😮 😲
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
02.03.2012 19:24
@Wypalacz Rafał: Widziałeś może ile miał stojaków pod automaty, 1 czy 2?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.03.2012 19:30
Oj nie, nie zwróciłem uwagi.
Offline Wypalacz Rafał
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
02.03.2012 21:58
Bardzo dobrze, że już przyjechał, jak pisałem już wcześniej prezentuje się całkiem nieźle, mam nadzieję, że w eksploatacji będzie także porządny 🙂. I oby nie miał złych przygód na krakowskich torowiskach, bo np. wstawiać środkowe wózki to będzie niezła gratka...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
02.03.2012 22:30
Trochę mało miejsc siedzących ma (rzeczywiście 64?), jak widziałem foto z wnętrza, to nigdzie chyba nie ma podwójnych.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Stratys
Użytkownik

Komentarzy: 52
02.03.2012 23:01
Są dwa stojaki na automaty. Każdy w niskim członie i brak miejsc podwójnych. Coś jak stara 105Na
Offline Stratyskkoster at wp.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
02.03.2012 23:08
U nas brak podwójnych foteli się sprawdza dużo, dużo lepiej niż gdy te podwójne są. Więcej miejsca jest, a przykładowo w parzystych członach 16T jak trochę ludzi wejdzie to jest sztuczny tłok, własnie przez podwójne siedzenia (fakt że po drugiej stronie są półtoraki ale niewiele to zmienia). No i moim zdaniem to troszkę dziwne uczucie w tramwaju przepuszczać kogoś z fotela gdy wysiada 😛

BTW, fajnie że już wóz dojechał, życzymy wielu bezawaryjnych 😉
Offline Butelka
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
02.03.2012 23:11
u nas prawie wszędzie jest 2+1, w 105 też, jakoś strasznie tłoczno nie jest (chociaż może dlatego, że wsiadam zawsze do ostatniego wagonu)
w Bombardierach jest 2+2 i tam jest bywa bardzo ciasno
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
03.03.2012 01:29
M_Szymkowiak napisał(a):
@Wypalacz Rafał: Widziałeś może ile miał stojaków pod automaty, 1 czy 2?

Automaty są zamontowane w członach niskopodłogowych, tak więc są 2.
Offline thomas_