Nie wiem jaki prąd, ale dla mnie uzasadnieniem jest, że jeżeli 3x105Na jedzie na 2 pantografach, to 405N-Kr złożony w pewnym sensie z 3 ufoków też będzie na 2 pałach 🤣
Bardzo dobrze, że już przyjechał, jak pisałem już wcześniej prezentuje się całkiem nieźle, mam nadzieję, że w eksploatacji będzie także porządny 🙂. I oby nie miał złych przygód na krakowskich torowiskach, bo np. wstawiać środkowe wózki to będzie niezła gratka...
U nas brak podwójnych foteli się sprawdza dużo, dużo lepiej niż gdy te podwójne są. Więcej miejsca jest, a przykładowo w parzystych członach 16T jak trochę ludzi wejdzie to jest sztuczny tłok, własnie przez podwójne siedzenia (fakt że po drugiej stronie są półtoraki ale niewiele to zmienia). No i moim zdaniem to troszkę dziwne uczucie w tramwaju przepuszczać kogoś z fotela gdy wysiada 😛
BTW, fajnie że już wóz dojechał, życzymy wielu bezawaryjnych 😉
u nas prawie wszędzie jest 2+1, w 105 też, jakoś strasznie tłoczno nie jest (chociaż może dlatego, że wsiadam zawsze do ostatniego wagonu)
w Bombardierach jest 2+2 i tam jest bywa bardzo ciasno