Przebudowa ronda Ofiar Katynia 2011-10-02
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 12 #73»

Przebudowa ronda Ofiar Katynia 2011-10-02
|
|
Ostatnie komentarze
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 02.10.2011 21:31 |
Nie ma to jak estakada z zakrętami.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 02.10.2011 21:37 |
@Unreal - Co w tym złego? http://bi.gazeta.pl/im/6/8142/z8142226X.jpg - plac Społeczny we Wrocławiu. Lewoskręty zastąpione estakadami.
|
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 02.10.2011 22:00 |
W Warszawie to też norma.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 02.10.2011 22:13 |
Co innego jak jest estakada do skrętu a co innego jak jest w kierunku "na wprost". Z rożnych względów takie estakady są bardziej śliskie od normalnej drogi.
Do tego większe (dłuższe) pojazdy w skręcie potrzebują większej szerokości jezdni. Dlatego według drogi na tego typu budowlach powinny być proste albo mieć jak największy promień łuku. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 02.10.2011 22:16 |
I tak ograniczenie do 20 km/h tu na zdjęciu miażdży system 😛
|
|
![]() ![]() |