Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Konstal 105Na+13N #1116+793

Konstal 105Na+13N #1116+793

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Nf #1256+1255
Następne zdjęcie: Konstal 13N #574+573»

Konstal 105Na+13N #1116+793

Data zrobienia zdjęcia: 19 sierpnia 2011 roku (piątek)
Opis: Taki oto składzik nieopodal pętli na Marymoncie.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na+13N #1116+793 Warszawa TW Tramwaje_Warszawskie Marymont Marymoncka przejazd_techniczny holowanie
Data dodania zdjęcia: 28.08.2011 09:51, Wyświetleń: 1644, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 344.7 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 19.08.2011 12:01:52
Długość ogniskowej: 22.2mm

Ostatnie komentarze

Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
28.08.2011 10:04
Aha, tego nie musicie oceniać 😏 .
Offline Sudi
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
28.08.2011 10:54
No popatrz co za ciekawostka 🙂
Offline Butelka
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
28.08.2011 13:15
Ale to jest jedynie jakieś przeciąganie w ramach przejazdu technicznego? Bo one przecież nie mogą współpracować razem?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
28.08.2011 15:40
No jak widać przeciąganie, popatrz na tył 13N i na tabliczkę liniową akwarium.
Offline Butelka
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
28.08.2011 20:39
No kaban jedzie na zimno. Poza tym jak zauważył Butelka, wagon 13N nie ma pierwszego skrzydła w ostatnich drzwiach. I jeszcze paru innych części.
Offline Sudi
Trikk
Użytkownik

Komentarzy: 156
28.08.2011 21:36
793 jechał na kasację...
Offline Trikk
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
28.08.2011 21:39
Kasacji dokonuje się na T-1 (tam przy trasie na Koło)?
Offline Słońce
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
28.08.2011 21:48
Sudi napisał(a):
Aha, tego nie musicie oceniać 😏 .


Dostałeś niską ocenę i nagle nie muszą? 😛.
Nie no tak serio to trzeba było od razu zaznaczyć jako ciekawostkę 😛.
Offline Max998
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
28.08.2011 22:07
Powiedzcie mi proszę- kiedyś dyskutowaliśmy na temat rozruchu oporowego w standardowej stopiątce i doszliśmy do wniosku, że ciągnięcie większych ciężarów jest niemożliwe ze względu na możliwość posklejania styków i w konsekwencji zniszczenia układu silnikowego. Wobec tego jak to jest, że 105Na ciągnie na zimno 13N? Wybaczcie za moją niewiedzę, lecz nie wszystko jestem w stanie ogarnąć. 😉
Offline busik105
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
28.08.2011 22:13
Ale co innego jazda manewrowa po zajezdni z prędkością 5km/h a co innego jazda po mieście 😉
Offline thomas_
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
28.08.2011 22:20
Tak więc tym bardziej- czy po mieście nie doszłoby do jeszcze większych przeciążęń? Fakt faktem, że jazda z prędkością 5km/h, stale hamując, ruszając jest bardziej męcząca dla wozu niż standardowa, mimo wszystko zastanawia mnie ten fakt.
Offline busik105
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
30.08.2011 08:18
A co np. z przypadkami uszkodzenia jednego z wagonów w składzie i jazdy w konfiguracji solo+trup. To nie jest nic nadzwyczajnego w przypadku jazdy awaryjnej ale do ruchu pasażerskiego taki zestaw się nie nadaje.
Offline Dziki