Strona główna» Szukaj» Jelcz 120MM/1 #9024

Jelcz 120MM/1 #9024

Następne zdjęcie: AMZ CS12LF #MZ013»

Jelcz 120MM/1 #9024

Data zrobienia zdjęcia: 6 lipca 2011 roku (środa)
Opis: Wrocław, ul.Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego.
Te wozy są lepiej utrzymane od Volvozłomów, paradoksalnie bo trzymane na tej samej zajezdni...
Słowa kluczowe: Jelcz 120M 120MM/1 #9024 pregniot MPK_Wrocław Wrocław Psie_Pole Zakrzów Bora-Komorowskiego linia_130
Data dodania zdjęcia: 14.07.2011 07:21, Wyświetleń: 1792, Pobrań: 18, Wielkość pliku: 431.5 KB
Dodał: Butelka

Ostatnie komentarze

Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
18.07.2011 15:30
Myślę, że podobnie, jak o "Volvozłomach", by mówiono gdyby:

a) 120MM/1 było w podobnej ilości sztuk, co wspomniane "Volvozłomy" - zaiste ciekawe, o jaki konkretnie model chodzi 😉
b) nie miały na koncie żadnego poważnego remontu (7000A itp. nie miały żadnego na koncie, z wyjątkiem pojedyńczych egzemplarzy które przeszły naprawy skrzyni biegów, silnika)
c) zostały wyprodukowane w latach: 2001-2006 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
22.07.2011 17:58
Żaden z tych czynników nie tłumaczy kolosalnej różnicy stanu czystości 😉 Poza tym, inne miasta pokazują, że można dbać o wozy - tylko u nas po co, skoro lepiej kupić rozsypujące się fabrycznie 19T i robić ludzi w jajo że to super szybki tramwaj...
Offline Butelka
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
22.07.2011 22:34
Butelka napisał(a):
inne miasta pokazują, że można dbać o wozy
Zaraz, zaraz, bo ja już się pogubiłem. To chodzi o stan techniczny, czy o brud i jak to się ma do zakupu tramwajów w połowie finansowanego ze środków unijnych? Za czystość w autobusach odpowiada zewnętrzna firma i kwestia danej zajezdni nie ma tu żadnego znaczenia.

Butelka napisał(a):
rozsypujące się fabrycznie 19T
Chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej na ten temat, tym bardziej, że rzeczone wozy jeżdżą bez jakichś większych problemów (nie licząc początkowych z oprogramowaniem i aż jednym zanotowanym wykolejeniem) na linii.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
29.07.2011 13:37
Przemek napisał(a):
Zaraz, zaraz, bo ja już się pogubiłem. To chodzi o stan techniczny, czy o brud i jak to się ma do zakupu tramwajów w połowie finansowanego ze środków unijnych?

Tak patrzę i sam nie do końca rozumiem o co mi chodziło. A chodzi o jedno i drugie - stan techniczny Volv (i mówię tu głównie o 7000(A)) pozostaje w tyle za Jelczami wszelkiej maści. A przynajmniej w kwestii konstrukcji.


Przemek napisał(a):
Za czystość w autobusach odpowiada zewnętrzna firma i kwestia danej zajezdni nie ma tu żadnego znaczenia.

No to ta firma ma pokrętne działanie...

Przemek napisał(a):
Chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej na ten temat, tym bardziej, że rzeczone wozy jeżdżą bez jakichś większych problemów (nie licząc początkowych z oprogramowaniem i aż jednym zanotowanym wykolejeniem) na linii.

Jednemu egzemplarzowi już wypadła jakaś śruba na pl.Dominikańskim. A poza tym 19T to przerobione 16T, komponenty mają niemal takie same i trudno żeby po podobnym okresie eksploatacji (nie tak długim swoją drogą) nie prezentowały podobnego stanu.
Offline Butelka