Solaris Urbino 18 #A726
«Poprzednie zdjęcie: Scania CN270UB #A570
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 #8171»

Solaris Urbino 18 #A726
|
|
Ostatnie komentarze
Max998 Użytkownik Komentarzy: 778 19.03.2011 17:39 |
||
![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 19.03.2011 20:19 |
Macie spalarnię?
|
|
![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 19.03.2011 20:47 |
Jak się nie da zasadniczym to się retarderem/ręcznym hamuje...
|
|
![]() ![]() |
||
TOMAS8112 Użytkownik Komentarzy: 303 19.03.2011 21:56 |
A może do wypadku przyczyniła się inna butelka ta "procentowa" ? 😈
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 19.03.2011 22:05 |
Miałem napisać komentarz w podobnym stylu, że "jak się walają flaszki po kabinie, to wypadek nie powinien być zaskoczeniem".
Ale z doświadczenia (niestety) wiem że jak nagle w pojeździe przestaje działaś jakiś podstawowy element, to na prawdę trzeba mieć szczęście i opanowanie i refleks żeby wyjść z tego cało. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 19.03.2011 23:44 |
Może powinni zasypać ten rów? 😈
|
|
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 19.03.2011 23:48 |
Sudi napisał(a): Macie spalarnię? Tak: http://www.zusok.com.pl/ Kierowcą był młody 20 kilku letni chłopak. Być może ta butelka jest tylko wymówką. Kierowca wystraszył się jakiegoś pojazdu na zakręcie i zbyt mocno odbił w prawo lub po prostu za bardzo ściął zakręt i go ściągnęło do rowu. W każdym razie autobus cały czas leży. |
|
![]() ![]() |
||
Flash Użytkownik Komentarzy: 63 21.03.2011 11:29 |
Wiroos napisał(a): Jak się nie da zasadniczym to się retarderem/ręcznym hamuje... Niestety, w tych wozach jak i Solarisach MZA 8800-8899, 8300-8341 oraz 1800-1869, nie ma ręcznego retaredera co mi bardzo przeszkadza :/ |
|
![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 21.03.2011 20:48 |
Ale ręczny zawsze jest. Można nim bardzo płynnie zahamować i nawet pasażerowie nie odczują różnicy. Sprawdzone 😉
A retardery pod łapą nasi też przestali zamawiać, niestety... |
|
![]() ![]() |
||
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 21.03.2011 22:11 |
W niedzielę wóz został postawiony do poziomu. Pod koła podłożono rusztowania z płyt chodnikowych i drewniane podkłady kolejowe. Między kołami nadal był jednak głęboki rów. Z furgonetki wyciągano grube, drewniane belki z których budowano wyjazd. Dziś po południu wozu już nie było, znakiem tego operacja się powiodła i po trzech dniach spędzonych w rowie solaris wrócił do zajezdni.
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 21.03.2011 22:37 |
Nie prościej było go wyciągnąć holownikiem? Oczywiście rodzi to możliwość powstania dodatkowych uszkodzeń ale budowanie w rowie rusztowania podtrzymującego pojazd też nie jest bezpieczne ani dla robotników ani dla pojazdu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 22.03.2011 02:01 |
Chodziło właśnie o to aby nie spowodować większych uszkodzeń to raz a dwa wóz był zawieszony podwoziem na ziemi więc cały czas istniało ryzyko jego przewrócenia się na bok.
|
|
![]() ![]() |
Tak to jest jak nie wkłada się rzeczy do schowków tylko walą się po całej kabinie..