Strona główna» Szukaj» SM42-516+041

SM42-516+041

Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 #1340»

SM42-516+041

Data zrobienia zdjęcia: 25 czerwca 2010 roku (piątek)
Opis: Duet stonek na mostku w Kasinie Wielkiej.
Słowa kluczowe: SM42 SM42-516 SM42-041 Kasina_Wielka D29-104 PKP_Cargo
Data dodania zdjęcia: 11.10.2010 20:38, Wyświetleń: 1594, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 216.0 KB
Dodał: M_Szymkowiak
IPTC Info
Byline: unknown
EXIF Info
Model aparatu: Canon EOS 400D DIGITAL
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 25.06.2010 15:12:45
Długość ogniskowej: 75mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.10.2010 21:13
Ruch na 104 to chyba jedyna pozytywna rzecz związana z tegoroczną powodzią.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
11.10.2010 21:17
Bardzo mglista przyszłość dla tej linii jest. PLK skutecznie dbają o to, żeby wkrótce nie było czego ratować...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.10.2010 21:59
Nie do końca, bo podkłady przegniłe jakoś wymieniane są na bieżąco w miarę.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
11.10.2010 22:00
Wiem że to cholernie egoistyczne, ale ilekroć po udrożnieniu kryniczanki mówiono o intensywnych opadach w Małopolsce, miałem nadzieję na kolejną reaktywację 104 😈 A póki co jestem dobrej myśli o tyle, że kiedyś, choć na pewno nieprędko, w końcu dożyjemy linii Podłęże - Piekiełko, więc likwidacji "z premedytacją" tu raczej nie będzie. Problemem jest raczej to, co ma się dziać przez najbliższe 15-20 lat bez konkretnego utrzymania... no i pod tym kątem wypadałoby przeanalizować przed wyborem przyszłe władze województwa. Gdyby pojawił się u nas ktoś chętny naśladować dolnośląskie...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
11.10.2010 22:15
Linia piekielna to raczej tak jak sugeruje vear po 2030 roku, totalnym nieporozumieniem byłoby budowanie tej linii wcześniej, gdy tysiące kilometrów szlaków kolejowych się rozsypują. PLK jak jest pod ścianą to jest w stanie podremontować co trzeba nawet w kilka dni, tak udrożniono i Łupków, i Chabówkę... Szkoda, że w normalnych warunkach "niedasię".
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.10.2010 22:34
@ vear, po raz chyba trzeci zapytam, cóż oni zrobili w tym dolnośląskim prócz Trzebnicy? Reaktywację 3 parami, która nie ma prawa się utrzymać?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
11.10.2010 23:03
Reaktywację dziewięcioma parami jeśli o Trzebnicy mowa, reaktywację linii Kłodzko - Wałbrzych, sezonowy ruch przez Lubawkę, przejęcie przez samorząd i remont linii do Trzebnicy właśnie, linii Kolei Izerskiej, prawie gotowe przejęcie linii Wrocław - Jedlina, wymuszenie odbudowy linii Ścinawka Średnia - Tłumaczów i pewnie coś jeszcze. A nade wszystko - myślenie o kolei inaczej jak o źle niekoniecznym.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.10.2010 23:38
3 pary miałem na myśli Wałbrzych - Kłodzko. Teraz sprawdziłem, są 4. Ale to bez znaczenia, bo i tak są przypadkowo skomunikowane z innymi liniami, bubel, nic. Założę się, że nikt tym nie jeździ prócz 15 osób mieszkających koło stacji, którym przez przypadek pasuje godzina.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.10.2010 07:34
hurricane napisał(a):
Linia piekielna to raczej (...) po 2030 roku, totalnym nieporozumieniem byłoby budowanie tej linii wcześniej, gdy tysiące kilometrów szlaków kolejowych się rozsypują. (...)

Może właśnie lepiej było by wybudować coś nowego co jest potrzebne i będzie wykorzystywane, niż walczyć o linie po których już teraz nikt nie chce jeździć. Bo tak to chyba para na walkę z wiatrakami idzie. Albo jeszcze poczekać trochę na tych prywatnych przewoźników z zachodu. Tyle że oni po tym co jest i tak nie będą chcieli jeździć. A doprowadzać to do jako takiego standardu to chyba nie będzie pieniędzy nigdy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
12.10.2010 11:06
Praktycznie nie ma linii, po których nikt nie chciałby jeździć. Niemało jest natomiast takich, co do których PLK chce, żeby nikt nie jeździł.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
12.10.2010 11:12
Co jak co, ale Trzebnica nie jest reaktywacją która nie ma prawa się utrzymać. Ludzie korzystają, cena jest przystępna, cały czas poprawiany jest stan infrastruktury.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.10.2010 12:25
@vear: Jeżeli tak faktycznie jest, to może należało by zarząd o niegospodarność oskarżyć i niech następny się bierze do roboty. Ja nie wiem, ponieważ koleją interesuję z technicznej ciekawości. Faktem jednak jest, że firmy państwowe mają tendencję do niegospodarności, gdyż właścicielowi nie zależy na zyskach a kierownicy wiedzą że puki utrzymują się na jakimś minimalnym poziomie to nic im nie grozi. Jak wykażą konkretny zysk i rozwój to zaraz na ich miejsce przyjdzie ktoś nowy z nadania, aby przejąc zasługi i robić karierę.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
12.10.2010 13:19
@ Ziner
Inne natomiast nie mają prawa się utrzymać.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
18.10.2010 13:17
Trzebnica tak a propo będzie od nowego RJ co godzinę. I niech ktoś mi powie, że nikt tym nie jeździ 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/