Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» TRANSEXPO 2010» Autosan M18LF

Autosan M18LF

«Poprzednie zdjęcie: Autosan M18LF
Następne zdjęcie: Autosan M18LF»

Autosan M18LF

Data zrobienia zdjęcia: 6 października 2010 roku (środa)
Opis: Wnętrze przegubowego Sancity.
Słowa kluczowe: Autosan Sancity M18LF TRANSEXPO_2010 Kielce wnętrze kabina
Data dodania zdjęcia: 06.10.2010 20:08, Wyświetleń: 2969, Pobrań: 34, Wielkość pliku: 229.9 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Object name:
Date created: 06.10.2010
City: Kraków
Country: Poland
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/100 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 06.10.2010 14:41:24
Długość ogniskowej: 10mm

Ostatnie komentarze

Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
06.10.2010 20:17
Już widzę pierwszą przewagę na tradycyjnym VDO - nareszcie jest obrotomierz.
Offline Wiroos
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
06.10.2010 20:20
I już trochę inaczej wygląda to coś nad kierowcą 🙂 Może w końcu to jakoś dopasują. Generalnie 18LF zrobił na mnie dość pozytywne wrażenie...
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Voith
Gość

06.10.2010 20:39
Na diabła Ci obrotomierz w automacie?
 
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
06.10.2010 23:42
Żeby jeździć ekonomicznie. Nowoczesne skrzynie praktycznie nie szarpią przy zmianie biegów, a na słuch w przegubie, a tym bardziej nowym z wyciszonym silnikiem, to ciężko 😉
No i przy jeździe pod górę wiedza o obrotach też się przydaje. Bo czasem nie wiadomo czy redukować bieg poprzez puszczenie na chwilę gazu czy właśnie jego wciśnięcie do kick-downa.
Offline Wiroos
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
07.10.2010 00:06
Oświetlenie zrobione z lampki obrysowej kupionej na stacji za rogiem, osłona kolumny kierownicy nagle zanika, żeby po chwili powrócić w formie worka...
@Voith: jak widać ta wersja automatu ma możliwość redukowania biegów (ograniczania wyższych przełożeń) więc obrotomierz może mieć jakieś uzasadnienie (chociaż nie do końca może by wiadomo na jakim jest aktualnie biegu, chyba że ma tylko 4).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Voith
Gość

07.10.2010 20:36
Czy ja wiem. Żeby robić tak jak mówisz Wiroos w pełni ekonomicznie musiałbyś znać na pamięć mapy, a takiego kierowcy jeszcze nie spotkałem.

Przy wskaźnikach chwilowego zużycia paliwa obrotomierz staje się zbędny, prostsze dane do oszacowania i interpretacji.

Unreal - szału ni ma, ale w stosunku do Jelcza postęp widać.

I powiem Wam, że ten twór wiszący nad głową ma jeden plus - nie trzeba, jak w Urbino - zaglądać i się wykręcać do tyłu, żeby wszystko obsługiwać, wystarczy spojrzeć w górę. To według mnie plus, a że topornie wygląda - zobaczymy czy bedzie skrzypieć, telepać się i odpadać.