Strona główna» Komunikacja w Polsce» Warszawa» Warszawa - Tramwaje» Konstal 102N #5

Konstal 102N #5

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 102N #5
Następne zdjęcie: Konstal 13N #23»

Konstal 102N #5

Data zrobienia zdjęcia: 20 grudnia 2009 roku (niedziela)
Opis: Warszawa, al.Solidarności - trasa W-Z. Kanciak pojawił się na mieście by wspomóc charytatywną akcję sprzedarzy świec Caritas-u. Szkoda że stan techniczny #5 pozostawiał sporo do życzenia.
Słowa kluczowe: Konstal 102N #5 kanciak Tramwaje_Warszawskie Warszawa al_Solidarności trasa_W-Z
Data dodania zdjęcia: 23.12.2009 23:23, Wyświetleń: 1593, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 228.6 KB
Dodał: Trikk
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D60
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 640
Data utworzenia: 20.12.2009 13:10:31
Długość ogniskowej: 200mm

Ostatnie komentarze

Maciej12991
Gość

23.12.2009 23:53
A można wiedzieć dlaczego "stan techniczny pozostawia sporo do życzenia"? Przecież wagon jest po kapitalce. 🙄
 
Trikk
Użytkownik

Komentarzy: 156
24.12.2009 00:23
1) selenoid na środkowym wózku działa bardzo silnie tuż przy początku hamowania, co powoduje zwłaszcza przy mniejszych prędkościach nieprzyjemne szarpnięcie 2) przynajmniej połowa grzałek na wagonie nie działa 3) hit sezonu - umieszczenie piszczyka sygnalizującego ustwienie sterowania zwrotnic na lewo na miejscu kontrolki hamulców szczękowych ostatniego wózka 4) kontrolka szczekowych pierwszego wózka świeciła non stop 5) rezerwa wogóle 6) koła proszą o wizytę na tokarni od czerwca
Offline Trikk
Maciej12991
Gość

24.12.2009 01:16
Dziękuję. To w tym tempie należy oczekiwać szybkiego unieruchomienia wagonu 😈
 
Coffee
Gość

24.12.2009 09:23
Tak się właśnie kończą remonty w FPS...
 
Maciej12991
Gość

24.12.2009 10:56
@Coffee
To nie jest kwestia remontu w FPS-ie tylko utrzymania wagonu przez TW 😉 Poznański kanciak też tam był remontowany a to o czym pisze Trikk nie występuje. Powiem więcej ten wóz śmiga jak pszczółeczka 🤣
 
Małryc
Użytkownik

Komentarzy: 68
24.12.2009 12:40
Sory ale to jest kwestia remontu w FPS-ie. T-3 czy zajezdnia nie ma prawa grzebać się przy wagonie ze względu na fakt, iż tramwaj znajduje się jeszcze na gwarancji stąd dość częste wizyty speców z Poznania. Kontrolki na pulpicie nie są podłączone tak jak winny a koła wcale nie wymagają wizyty na tokarce tylko przegląd wału Kardana. Grunt, że wagon ma zrobioną blacharkę, kwestia elektryki poczeka do wakacji.
Offline Małryc