No to jeszcze jedno zdjęcie z 2 Maja 1997 roku. Również linia 4, tym razem na trasie objazdowej spowodowanej remontem skrzyżowania koło teatru "Bagatela".
Ostatnie dni składów stodwójek na linii numer 4. Po remoncie "Bagateli" przerzucili pociągi 3x105Na z 40 na 4, natomiast 40 zdominowały dopiero co sprowadzone pociągi GT6 B4.
Zamiast zmiana trasy wpisz objazd 😛
miodzio fotka!
Dopisałem remont i objazd. Cieszę się że się podoba 🙂
Michał Wojtaszek napisał(a):
Ostatnie dni składów stodwójek na linii numer 4. Po remoncie "Bagateli" przerzucili pociągi 3x105Na z 40 na 4, natomiast 40 zdominowały dopiero co sprowadzone pociągi GT6 B4.
Raczej tygodnie - jeździły do końca czerwca, kiedy weszły rozkłady wakacyjne. Ale fakt - na "4" składy 102Na już nie wróciły 🙁
O ile mnie oczy nie mylą, ograniczenie na sieci na tym odcinku nakazuje jazdę nie szybszą, aniżeli 30km/h. Teraz jest tam 20km/h. Podejrzewam, że na takich starych fotografiach znalazłoby się więcej dowodów na to, że tramwaje w Krakowie zwalniają...
Nie, jeszcze starym, poczciwym Zenitem 11 😁 Ech, to był aparat...
Pierwszego Pentaxa kupiłem (i zacząłem używać) rok później - był (i w sumie jest nadal, tyle że na półce) to MZ50.
Moją pierwszą lustrzanką również był Zenit, tyle że model 12XP. Zakupiłem go w 1997 roku. Później dopiero miałem skok technologiczny jak kupiłem na raty Canona EOS3000, zaś po nim EOS 300.
No to miałeś lepszego Zenita, już z pomiarem światła przez obiektyw a nie przez element światłoczuły nad obiektywem.
A z czego była obudowa tego Zenita, z mosiądzu (jak u mnie) czy już plastikowa?