Strona główna» Komunikacja na Świecie» Czechy» Liberec» Tatra T3R.PLF #47+24

Tatra T3R.PLF #47+24

«Poprzednie zdjęcie: Tatra T3R.PV #39
Następne zdjęcie: Tatra T3SUCS #74+72»

Tatra T3R.PLF #47+24

Data zrobienia zdjęcia: 22 lipca 2009 roku (środa)
Opis: Skład dwóch normalnotorowych Tatr (drugi wagon typu T3R.PV) na najbardziej chyba charakterystycznej miejscówce w Libercu. Tyle że zdjęcie zrobione w przeciwnym niż zwykle kierunku :p Tu jako jazda próbna, później jeździły na "trójce" (a właściwie to i na "trójce" i na "dwójce" ze względu na łączenia brygad).
Słowa kluczowe: Tatra T3R.PLF+T3R.PV 1435mm #47+24 Dopravní_podnik_města_Liberce DPML Czechy Liberec 1_máje hlavní_nádraží
Data dodania zdjęcia: 01.08.2009 20:32, Wyświetleń: 1232, Pobrań: 40, Wielkość pliku: 293.9 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.7
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 22.07.2009 09:33:25
Długość ogniskowej: 75mm

Ostatnie komentarze

Coffee
Gość

02.08.2009 07:41
Ciekawe, czy dało by się zrobić skład tatr 1435mm+1000mm?
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4927
02.08.2009 08:12
W sytuacjach awaryjnych na pewno się da, ale do normalnej eksploatacji to nie ma najmniejszego sensu. Zwłaszcza że tylko cześć sieci jest trójszynowa (od pętli Viadukt do pętli Horní Hanychov jest już tylko 1435mm), a na pętli Lidove Sady tylko jeden tor jest trójszynowy. Drugi ma prześwit 1435mm, podobnie jest na terminalu Fügnerova. Więc taki skład mógłby nieciekawie skończyć, gdyby prowadzący zdecydował się pojechać na pętlę normalnotorową...
Offline Wypalacz Rafał