Szwagropol niesamowicie się rozwija - 32 autokary, całkiem niezły wynik. Ciekawe co będzie za #5?
31 autokarów, Ogórek się nie liczy 😉
Po tym jak Tourismo dostało numerek #33 liczę, że nową #5-ką zostanie Bova, najlepiej 13-metrowa Futura dokładnie taka jak #4 🙄
Szkoda iż #19 dostała akurat ten numer a nie jakiś z puli #2x. Mogli by się wsiąść już za ujednolicanie numeracji.
Ale widać iż firma nieźle się trzyma i posiada 31 autokarów gdzie potrzebuje tylko 17 do obsługi liniowej swych kursów. Co daje jej 14 1 autobusów do wynajmów. Prawie 50/50
tylko nieco gorzej z kierowcami, 3 tygodnie temu przez weekend z Krakowa do Zakopanego (kursy Krakowskie) jeździł tylko jeden krakowski, a resztę zakopiańczycy...
Szczególnie po zmianie przepisów i wprowadzeniu tego nowego kursu przewodu osób, bo kogo bedzie stac wydamic taką kase na kurs i do tego 200 godzinny kurs odbebnic? Dla mnie to jest chora sytuacja, ale to sie wszyscy obudzą jak w Polsce nie bedzie mial kto jezdzic autobusami i cięzarówkami
W dzisiejszych czasach chyba każda firma przewozowa w Polsce ma problem z kierowcami... Na wyspach można zarobić 8-12 tys na rękę... Tak więc młodzi kierowcy bez zobowiązań wolą wyjechać...
Ale ja nie mówię o młodych kierowcach tylko o tych z przynajmniej kilkuletnim doświadczeniem! O takich ludzi, wiernych firmie od lat szefowie powinni dbać. A wydaje mi się, że jest wręcz odwrotnie więc tabor coraz lepszy, a kierowcy... 😐
Żeby nie było, że za bardzo marudzę - oczywiście wciąż jest w firmie paru świetnych kierowców! 🙂 Tylko, że w większości to są właśnie ci nieliczni, którzy pracują w Szwagropolu od wielu lat...
Kogo uważasz za gorszego kierowcę? Co rob taki kierowca? Szarpie przy ruszaniu? Gwałtownie hamuje? Ma problemy z parkowaniem? Jest nie miły? Za mało przystojny? Jakie są twoje kryteria oceny kierowcy?
1. Jak prowadzi - jak zauważyłeś: szarpanie wozem, mało płynna jazda, gwałtowne hamowanie, niebezpieczne manewry, nagminne łamanie przepisów (np. wyprzedzanie na podwójnej ciągłej...)
2. Stosunek do pasażerów - kierowca jeżdżący na linni powinien umieć połączyć szacunek do pasażerów (taki zwykły ludzki szacunek do drugiego człowieka) ze stanowczością. I odróżniać stanowczość od zwykłego chamstwa!
3. Czy dba o autobus - do obowiązków kierowcy w tej firmie należy dbanie o porządek w autobusie, mycie go i jeśli coś się psuje "zagonienie" mechaników do roboty. Niestety wielu kierowców wogóle nie dba o porządek 😐
4. Jak wygląda to mnie średnio interesuje - ważne żeby był to wygląd "schludny" 😉
To tak po krótce. Wystarczy Ci? 😏