Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Duewag GT8S» Duewag GT8S #3060

Duewag GT8S #3060

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8S #3060
Następne zdjęcie: Duewag GT8S #3053»

Duewag GT8S #3060

Data zrobienia zdjęcia: 8 sierpnia 2012 roku (środa)
Opis: Kraków, w okolicy Politechniki.

"Panie i Panowie, Ladies and Gentlemen, Mesdames et Messieurs, Meine Damen und Herren, Signore e Signori, Señoras y señores etc, etc. Oto jest. Wreszcie. Upragniony. Wytęskniony..."

#3060 dziś zadebiutował...
Słowa kluczowe: Duewag Düwag GT8S #3060 linia_19 MPK_Kraków Kraków Politechnika
Data dodania zdjęcia: 08.08.2012 17:40, Wyświetleń: 6174, Pobrań: 23, Wielkość pliku: 292.9 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/180 sec(s)
Wartość przysłony: F/9.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 08.08.2012 16:46:02
Długość ogniskowej: 93mm

Ostatnie komentarze

pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
08.08.2012 17:54
Łołołoooo, jeszcze ktoś z Bombardierem pomyli. 😁
Zrobiono w nim coś, poza zbulwieniem? Krakowskie bulwy mają tylko jedną zaletę, tramwaje wyglądają trochę spójnej (EU8, Protram i to cudeńko mają dość podobne czoła).
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
08.08.2012 18:09
A w Bydgoszczy nie umieli zmieścić czerwonych świateł na mordzie Swinga i musieli zmienić ścianę czołową aby upchnąć czwarty komplet świateł - a u nas zrobili elegancko "oczy anioła" wokół świateł do jazdy dziennej 😉

Co do zakresu prac: zmodernizowano zabudowę pulpitu w kabinach motorniczego, zmieniono lampki sygnalizacyjne nad drzwiami, oświetlenie i to chyba na tyle z różnic od reszty GT8S. To tylko takie rozszerzone dostosowanie do ruchu, prawdziwa modernizacja to będzie uniskopodłogowienie i zastosowanie rozruchu chopperowego 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
08.08.2012 18:26
Cud nad Wisłą, 3060 wyjechał 🙂
Offline marcin3991
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
08.08.2012 20:43
Jaki jest sens tak silnej modernizacji demobilu?
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Coffee
Gość

08.08.2012 22:00
Ogólnie miała być jeszcze zamontowana duża kabina (jak w stopiątkach), ale widzę, że z tego rezygnowano.
 
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
08.08.2012 22:14
Bombardier dla ubogich.
Offline Sudi
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
08.08.2012 22:51
Coffee napisał(a):
Ogólnie miała być jeszcze zamontowana duża kabina (jak w stopiątkach), ale widzę, że z tego rezygnowano.

Jak czegoś nie wiesz... Duża kabina ma być dopiero po tym jak wstawią drzwi po drugiej stronie...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.08.2012 05:45
pilot1123 napisał(a):
Łołołoooo, jeszcze ktoś z Bombardierem pomyli. 😁


Z Bombardierem to może niekoniecznie, ale jak go zobaczyłem to w pierwszej chwili myślałem że Protrama skierowali na "19" 😉
Offline Wypalacz Rafał
mkm3
Użytkownik

Komentarzy: 13
09.08.2012 10:09
Ten tramwaj ma dorobiony człon niskopodłogowy?
Offline mkm3
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.08.2012 10:12
Nie, zresztą widać to po linii okien w środkowym członie.
Offline Wypalacz Rafał
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
09.08.2012 10:43
W sumie nawet ładnie to wygląda. Choć Bombardier to to nie jest 😕
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
09.08.2012 11:10
Silkeborg napisał(a):
Jaki jest sens tak silnej modernizacji demobilu?

Propaganda sukcesu najwspanielszego MPK? Zresztą to tylko lifting wizualny, co prawda można było te pieniadz wydac inaczej, ale Bizancjum rządki się swoimi prawami...
Offline Filimer
ABSOLWE_NT
Użytkownik

Komentarzy: 545
09.08.2012 18:51
Filimer napisał(a):
Propaganda sukcesu najwspanielszego MPK? Zresztą to tylko lifting wizualny, co prawda można było te pieniadz wydac inaczej, ale Bizancjum rządki się swoimi prawami...


Bizancjum to niektórzy mają w głowach. Poprzez taką modernizację pojazd ma m.in. większą i tym samym WYGODNIEJSZĄ kabinę dla prowadzącego. To się nie liczy? Czy zawsze muszą być komentarze tylko o jednym?
Offline ABSOLWE_NT
mkm3
Użytkownik

Komentarzy: 13
11.08.2012 16:15
To dlaczego nie wstawili od razu niskopodłogowego członu?
Offline mkm3
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.08.2012 21:01
A skąd by go mieli wziąć? O ile wiem nie było jak dotąd żadnego przetargu na dostarczenie członu/ów NF według projektu wykonanego(?) przez Modertrans...
Offline Wypalacz Rafał
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
21.08.2012 01:58
ABSOLWE_NT napisał(a):
Bizancjum to niektórzy mają w głowach. Poprzez taką modernizację pojazd ma m.in. większą i tym samym WYGODNIEJSZĄ kabinę dla prowadzącego. To się nie liczy? Czy zawsze muszą być komentarze tylko o jednym?

O jednym? W sensie kabina zyskała nową funkcjonalność hm... socjalną?
Ja rozumiem klimatyzacja, automat biletowy i tym podobne udogodnienia, ale żeby od razu operację plastyczną...
Offline Filimer
mkm3
Użytkownik

Komentarzy: 13
11.09.2012 20:20
Skoro przy EU8N robili i GT8S też chcą tak przerabiać, więc będą musieli znowu grzebać przy tym, by mu wstawiać człon..
Offline mkm3
Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
11.09.2012 20:51
Nie ma to póki co klimy, prawda
Offline Brunat
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
11.09.2012 21:25
Pod iloma zdjęciami to jeszcze napiszesz?
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Brunat
Użytkownik

Komentarzy: 60
25.09.2012 15:52
Dominiak napisał(a):
Pod iloma zdjęciami to jeszcze napiszesz?

Pod wszystkimi nowymi zdjęciami wagonu #3060 jakie się pojawią. I zrobię to specjalnie dla Ciebie 😎
Offline Brunat