Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Duewag GT8S» Duewag GT8S #3049+3037

Duewag GT8S #3049+3037

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8S #3049+3037
Następne zdjęcie: Duewag GT8S #3057»

Duewag GT8S #3049+3037

Data zrobienia zdjęcia: 22 kwietnia 2010 roku (czwartek)
Opis: Nocne testy pociągów tramwajowych złożonych z 2ch GT8S.
Słowa kluczowe: Duewag GT8S #3049+3037 MPK_Kraków Kraków Prokocim Wielicka przejazd_techniczny testy
Data dodania zdjęcia: 22.04.2010 10:44, Wyświetleń: 4611, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 172.3 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.04.2010 13:15
Jeśli się uda, to Kraków zyska godnego następcę UFO'ków 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
22.04.2010 13:17
No to już wiemy czym zostaną zastąpione trójskłady 😛 Mocny motyw 😎
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.04.2010 13:28
Zastanawia mnie jedno - sterowanie ukrotnione. Przecież zamontowali zwykłe sprzęgi alberta, jednocześnie wywalając tarany. To jakoś tak to zamontowali, że znowu tarany można podpiąć?
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
mziuuu
Użytkownik

Komentarzy: 299
22.04.2010 13:32
Wynikło coś z tych testów? Mieści się to to na przystankach? 😁
Offline mziuuuhttp://english.virtualbus.info/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
22.04.2010 13:32
Aj aj aj, żenada. Było już pisane, że te wagony mają możliwość jeżdżenia w składzie, przykład: Dusseldorf. Zdemontowanie tarana nie ma nic wspólnego z likwidacją gniazda, przecież to można przenieść w inne miejsce.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.04.2010 13:34
No wiem. Zapytałem się dla pewności, bo teoretycznie gniazda sterowania ukrotnionego tak jak w EN57, były w ich oryginalnych sprzęgach. W Dusseldorfie mają nadal oryginalne.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
22.04.2010 14:32
Wszystko pięknie, tylko malowanie nie pasuje.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
22.04.2010 14:48
No tak, bo przecież malowanie podczas tych testów było najważniejsze. Jak oni to mogli przeoczyć 🤣
Offline szubak
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
22.04.2010 15:37
czatowiec napisał(a):
Zastanawia mnie jedno - sterowanie ukrotnione. Przecież zamontowali zwykłe sprzęgi alberta, jednocześnie wywalając tarany. To jakoś tak to zamontowali, że znowu tarany można podpiąć?


Skoro w GT6 dawali radę demontować i ponownie montować sprzęgi Scharfenberga to czemu nie mieliby tego zrobić i w GT8S?
Offline Wypalacz Rafał
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
22.04.2010 20:00
No to teraz Rafał mogę sobie pluć w brodę, że nie założyłem się o skrzynkę piwa odnośnie pojawienia się ukrotnionych GT8S w Krakowie 😛
Offline Filimer
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
22.04.2010 21:36
Powinni zrobić takie składy z członami niskopodłogowymi... To by mieli nowoczesne składy na te tory nowe w kierunku Rybitw.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.04.2010 21:55
Gdybyś czytał Przewoźnika Krakowskiego, to byś się dowiedział, że GT8S zyskają niskopodłogową wstawkę oraz nowy wgląd ścian czołowych w przyszłości.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Voith
Gość

22.04.2010 22:00
Gdybyś czytal ze zrozumieniem, to byś się dowiedział, że Unreal napisał "SKŁADY".
 
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
22.04.2010 22:17
A czy to coś zmienia? GT8S mogą być solo i w składach, chyba, że jestem wyjątkowo oporny na wiedzę 😈
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Voith
Gość

22.04.2010 22:21
Konstrukcję i sens zdania, które niekoniecznie oznacza niewiedzę Unreala w materii wstawiania niskiego członu do GT8 w przyszłości. Poza tym o niskich członach w GT8 już było pisane parę razy w różnych miejscach, a nie tylko w PK.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
22.04.2010 23:50
czatowiec napisał(a):
(...) nowy wgląd ścian czołowych w przyszłości.

Już bym chyba wolał drewno tekowe na pokładzie/podłodze. Te nowe czoła im potrzebne jak choremu ogarek.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
23.04.2010 20:56
czatowiec napisał(a):
Gdybyś czytał Przewoźnika Krakowskiego


Masz rację, to bardzo opiniotwórcze medium, warto po nie sięgnąć przy porannej kawie.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl