Skocz do menu

hurricane

Data przyłączenia:02.11.2008

Ulubione

EN57-001 E189-457 Zlot użytkowników Fotozajezdni EU07-415 Bombardier NGT6 #2008

Ostatnie komentarze

EN99-004+002+001 21.02.2022 00:56
Tam są jakieś prace? Jak zmodernizowany odcinek może nie mieć przepustowości?
EN99-004+002+001 20.02.2022 19:24
A w ogóle to skąd taka dziwna relacja w tym rozkładzie? Jak się potem obieg zamyka?
EN57-781 20.02.2022 19:24
Poza głowicą stacji, jakiś semafor grupowy wyjazdowy? Pamiętam takie na zachodniej głowicy Tarnowa przed modernizacją, żeby zunifikować sygnał wyjazdowy z SBL, bo sześciokomorowe stare semafory nie były ponoć kompatybilne z SBL.
EN57-781 15.02.2022 13:27
A ten semafor to od jakiego posterunku jest?
31WE-022 05.12.2021 17:31
Bardzo sensowne foto! 🙂
Ty42-107 21.11.2021 19:55
mouset napisał(a):
104, ale to pewnie nigdy się nie stanie. Miałem na myśli tą 600 ileś 🙂



600 ileś to wychodzi z tunelu przed Tymbarkiem od strony Dobrej, tu będzie nowy przebieg 104 w tunelu a linii na zdjęciu nie będzie 😛
Ty42-107 21.11.2021 10:46
mouset napisał(a):
Stąd przynajmniej będzie można podziwiać nowy przebieg zapewne szczelnie schowany za ekranami.

Eee przecież tutaj będzie nowy przebieg w tunel pod pagórami po prawej stronie kadru.
Ty42-107 14.11.2021 08:54
@mouset, ano też się dziwię, że akurat ten odcinek chcą przenieść do tunelu za miliardy, jak w obecnym terenie po drobnych korektach geometria spokojnie pozwoliłaby na uzyskanie szlakowej 100 km/h i 80 km/h na łuku przed Koszarami.
Ty42-107 12.11.2021 21:50
Bo najpierw ubzdurali sobie przebudowę najłatwiejszych odcinków, gdzie ingerencja w teren poza działki PKP jest znikoma tj. Chabówka - Rabka Zdrój i Marcinkowice - Nowy Sącz. Na zasadzie coś się dzieje, będzie można wypiąć pierś do medali, a jak coś nie pójdzie z budową Podłęże-Piekiełko to przynajmniej będzie na czym zrobić aglopociągi NS-Marcinkowice kursujące co godzinę 🤣 <sarkazm_mode_off>
Ty42-107 12.11.2021 14:57
Po modernizacji relację Nowy Sącz - Chabówka zapewni planowana łącznica podg Stróża - podg Porąbka. Tajemnicą zatem pozostaje los starego odcinka linii 104 pozostałego po modernizacji tj. odcinek od planowanego podg Fornale przez Kasinę Wielką, Skrzydlną i Dobrą do stacji Tymbark, jak znam politykę PLK będą się chciały tego odcinka pozbyć, najprędzej poprzez fizyczną likwidację i tutaj pole do popisu dla samorządowców, stowarzyszeń itp., bo ten stary odcinek można przejąć, jakoś przyzwoicie wyremontować w podstawowym zakresie i zostanie przynajmniej kawałek starej linii dla pociągów retro.

A poza tym obstawiajcie kiedy tę budowę i modernizację zakończą? Ten projekt zakłada budowę 13 tuneli! (!), a popatrzcie jak grzebią się w Polsce z jakimkolwiek tunelem (vide zakopianka), tak optymistycznie zakładając, że zaczną w 2023 roku na serio coś robić to myślę, że do otwarcia tej trasy minie przynajmniej ok. 10 lat.