Skocz do menu

szubak

Data przyłączenia:01.03.2006
Ostatnia aktywność:14.09.2018
Komentarzy:1694
Średnia otrzymanych ocen:7,15 (1185 głosów)
Średnia oddanych głosów:5,81 (2440 głosów)

Ostatnie komentarze

Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 15.05.2017 12:19
kuba203 napisał(a):
Fajny materiał do porównań: Wzgórza K. było 22 jest 15, Borek F. było 21 jest 15, Bronowice było 32 jest 27, Cichy Kącik było 12 jest 6, Salwator było 23 jest 15, Rakowicka było 19 jest 6, Al. Pokoju było 27 jest 18. I tak dalej, widzę jedynie dwa wyjątki: Bieżanów było 18 jest 21 i Kapelanka było 16 jest 30. Oczywiście, zmienił się kształt sieci i inne są cele podróży. Dlatego celowo nie porównuję Pleszowa i Walcowni. Ale zasadniczo pasażerów z pociętych tras nie interesuje, że na Ruczaju jest lepiej.

Pytanie, jaka była pojemność tych składów? Ja np. pamiętam na Kocmyrzowskiej 12 poc/h, tyle, że '1' była chyba w 102Na solo, a '5' w T4+B4 (a później w GT6 solo) 😉
Autosan M09LE #DA115 14.01.2017 17:36
Zgodnie z ostatnimi trendami w MPK, Judyma Szkoła powinna się wyświetlać w dwóch linijkach 😛 Tak jak np.:

"Os.Na
Stoku"

na dużych wyświetlaczach w nowych SU12 😉
EN79-001 13.12.2016 09:25
Tak swoją drogą to wiadomo, jakie obecnie gdzie bilety obowiązują? Bo informacje na stronie KMŁ, MKA, w systemie IPR i w pociągach PR są ze sobą sprzeczne...

Przykładowo SKA2:
- strona KMŁ - brak taryfy MTA na SKA2 (wg. cennika obowiązuje ona jedynie na liniach SKA1 i SKA3);
- strona MKA - taryfa MTA obowiązuje na SKA2;
- pociąg - obsługa sprzedaje bilety wg. taryfy PR;
- system IPR - taryfa MTA obowiązuje na SKA2.

Rozumiem zawirowania z obsługą, ale czy organizatora przerasta nawet jasne poinformowanie pasażerów o obowiązujących cenach?
Solaris Urbino 12 #PU988 15.08.2016 14:09
AndrzejK napisał(a):
Widzę za to całkowity idiotyzm stworzenia linia 452 której nie będzie się dało skoordynować rozkładowo ze 152 i wsparcie dla złodziejskiej taryfy PR do Balic.

W sensie nie będzie się dało skorodynować ze sobą linii z f-20 (152) z linią z f-20 (452)? 😈
Pesa 2014N #RG914 30.12.2015 00:20
Wypalacz Rafał napisał(a):
Po dziś dzień nie rozumiem czemu - skoro zdecydowano się wdrożyć na pełną skalę system literkowo-cyfrowy - dokonano podziału grup numerów między zajezdnie zamiast po prostu nadawać im numery w kolejności wyprodukowania/przyjęcia na stan MPK 😐

Tak jest raczej czytelniej dla osób, które się tym zajmują. Jak ktoś w tym siedzi, to raczej np. zazwyczaj raczej nie używa oznaczeń literowych, a same numery 😉
Mina Chuquicamata 27.11.2015 08:38
Wozili nas po tej kopalni autobusem i koło koparki było większe od niego 😉
Pesa 2014N #HG925 26.11.2015 14:54
AndrzejK napisał(a):
Efekt może i był ten sam kiedyś, ale dziś Kraków jest 1000 km za Warszawą taborowo.

Ale czemu jest niby 1000 km za Warszawą? Akurat % udział składów LF na koniec roku będzie porównywalny w Krakowie, co w Warszawie 😉
Pesa 2014N #RG901 30.08.2015 22:56
Klima początkowo działała ok, mimo sporej ilości ludzi. Potem jakby zdechła :/

Ale spokojnie, za chwilę dowiemy się, że "się nie da", bo "za dużo ludzi i przystanki", a poza tym "jest klimatyzacja, więc dbamy o komfort pasażerów". Mimo, że np. w Warszawie, mimo równie sporej ilości pasażerów i przystanków, klima działa, aż miło (czasem jest nawet za zimno 😉 ). Więc chyba jednak "da się".

Ale w Krakowie ma ładnie wyglądać, a tam ma sprawnie funkcjonować 🙂
Solaris Urbino 18 #BR731 05.08.2015 08:23
snejk04 napisał(a):
Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą.

Ale z jaką cacy taryfą? Przecież miesięczny ma kosztować 65 zł...
Solaris Tramino S100 #451 16.07.2015 13:36
😲 Posadzili drzewa wzdłuż torowiska / ulicy. Rozumiem, że tylko na króciutkim odcinku? 😁