kasztan
Data przyłączenia: | 21.11.2010 |
Ostatnia aktywność: | 07.08.2020 |
Komentarzy: | 64 |
Średnia otrzymanych ocen: | 0,00 (0 głosów) |
Zdjęcia
Ostatnie komentarze
07.08.2020 10:32 |
|
06.08.2020 10:32 Kojtek napisał(a): Spotkałeś Tatrę T2R ? Te wozy są już w Pradze. Dostały numery 6003 i 6004. https://zdopravy.cz/tramvaje-t2-se-vraci-po-56-letech-do-prazskeho-provozu-42971/ W Libercu nie ma już T2. |
|
25.03.2019 20:24 Wczoraj był jeszcze drugi EU8N, ale nie pamiętam numeru. Jakiś w reklamie.
|
|
11.03.2019 22:08 Czyli Skład eNek nawet nie dotarł na Fieldorfa-Nila? Myślałem, że cała parada pojechała do pętli Fieldorfa-Nila.
|
|
06.02.2019 21:25 A dlaczego 105Na nie nadają się do jazdy minimalną prędkością?
|
|
12.10.2018 17:37 czatowiec napisał(a): Czy ktoś może się orientuje, skąd wynika zróżnicowanie systemów zasilania wagonów w Lizbonie? To, że odbierak rolkowy nie może jeździć po sieci trakcyjnej dostosowanej pod pantografy/liry to sprawa jasna. Ale w drugą stronę, po odcinkach dostosowanych pod rolki widzę, że wagony czasem jeżdżą na pantografach, a czasem na pałąkach. Ma to jakieś uzasadnienie, że utrzymują dwa osobne systemy, zamiast przejść na jeden tam gdzie to jest tylko możliwe? 😉 Z tego co wiem, niektóre odcinki na Starym Mieście są tak wąskie, że zwykły pantograf połówkowy by się nie mieścił i uderzyłby w balkony kamienic znajdujących się przy trasie. |
|
31.07.2018 19:52 Karl-Liebknecht-Straße
|
|
15.05.2017 16:07 Nie do końca tego rozumiem. Co oznacza "17,6" między Os. Widok a Bronowicami? 17,6 pociągu na godziny? ❓
Dziękuję z góry. |
|
07.02.2017 10:48 Wypalacz Rafał napisał(a): Po pierwsze - Wiener Linien musiałoby je najpierw odsprzedać. A jeśli się nie mylę tam wciąż jeszcze jeżdżą E1+c3... Wiener Linien (wiedeński przewoźnik, dosłownie Wiedeńskie Linie) mają jeszcze ponad 50 E1 do dyspozycji. Kursują po Wiedniu nawet w niedzielę. Składy E2+c5 będą kursować prawdopodobnie do 2028, może nawet do 2030 roku. Wypalacz Rafał napisał(a): Po drugie - mam nadzieję że MPK już nie będzie musiało sprowadzać używanych pojazdów. A przynajmniej nie na masową/znaczącą skalę... Ja też mam taką nadzieję. A jeśli będzie musiało to wtedy można będzie kupić używane niskopodłogowce |
|
09.01.2017 11:14 To jest A, a nie A1.
Krótkie ULFy mające numery boczne od 1-51, to A Krótkie ULFy mające numery boczne od 52-131 to A1 |
Zapomniałem o nim, bo nie jeździ w ruchu liniowym.