Skocz do menu

kasztan

Data przyłączenia:21.11.2010
Ostatnia aktywność:07.08.2020
Komentarzy:64
Średnia otrzymanych ocen:0,00 (0 głosów)

Zdjęcia

Brak zdjęć

Ostatnie komentarze

Tatra T3R.PLF #29+39 07.08.2020 10:32
Wypalacz Rafał napisał(a):
Owszem, tych dwóch już w Libercu nie ma, ale został ten trzeci:


Zapomniałem o nim, bo nie jeździ w ruchu liniowym.
Tatra T3R.PLF #29+39 06.08.2020 10:32
Kojtek napisał(a):
Spotkałeś Tatrę T2R ?


Te wozy są już w Pradze. Dostały numery 6003 i 6004.

https://zdopravy.cz/tramvaje-t2-se-vraci-po-56-letech-do-prazskeho-provozu-42971/

W Libercu nie ma już T2.
EU8N #HL401 25.03.2019 20:24
Wczoraj był jeszcze drugi EU8N, ale nie pamiętam numeru. Jakiś w reklamie.
Konstal 4N1 #202+253 11.03.2019 22:08
Czyli Skład eNek nawet nie dotarł na Fieldorfa-Nila? Myślałem, że cała parada pojechała do pętli Fieldorfa-Nila.
Konstal 105Na #HZ255+HZ257 06.02.2019 21:25
A dlaczego 105Na nie nadają się do jazdy minimalną prędkością?
Remodelado #581 12.10.2018 17:37
czatowiec napisał(a):
Czy ktoś może się orientuje, skąd wynika zróżnicowanie systemów zasilania wagonów w Lizbonie? To, że odbierak rolkowy nie może jeździć po sieci trakcyjnej dostosowanej pod pantografy/liry to sprawa jasna. Ale w drugą stronę, po odcinkach dostosowanych pod rolki widzę, że wagony czasem jeżdżą na pantografach, a czasem na pałąkach. Ma to jakieś uzasadnienie, że utrzymują dwa osobne systemy, zamiast przejść na jeden tam gdzie to jest tylko możliwe? 😉


Z tego co wiem, niektóre odcinki na Starym Mieście są tak wąskie, że zwykły pantograf połówkowy by się nie mieścił i uderzyłby w balkony kamienic znajdujących się przy trasie.
Scania CN320UA #4634 31.07.2018 19:52
Karl-Liebknecht-Straße
Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 15.05.2017 16:07
Nie do końca tego rozumiem. Co oznacza "17,6" między Os. Widok a Bronowicami? 17,6 pociągu na godziny?

Dziękuję z góry.
E2+c5 #4027+1369 07.02.2017 10:48
Wypalacz Rafał napisał(a):
Po pierwsze - Wiener Linien musiałoby je najpierw odsprzedać. A jeśli się nie mylę tam wciąż jeszcze jeżdżą E1+c3...


Wiener Linien (wiedeński przewoźnik, dosłownie Wiedeńskie Linie) mają jeszcze ponad 50 E1 do dyspozycji. Kursują po Wiedniu nawet w niedzielę. Składy E2+c5 będą kursować prawdopodobnie do 2028, może nawet do 2030 roku.

Wypalacz Rafał napisał(a):

Po drugie - mam nadzieję że MPK już nie będzie musiało sprowadzać używanych pojazdów. A przynajmniej nie na masową/znaczącą skalę...


Ja też mam taką nadzieję. A jeśli będzie musiało to wtedy można będzie kupić używane niskopodłogowce
Siemens ULF A #21 09.01.2017 11:14
To jest A, a nie A1.

Krótkie ULFy mające numery boczne od 1-51, to A
Krótkie ULFy mające numery boczne od 52-131 to A1