NGT8 to ledowiec 😛 Przynajmniej tak się mówi na nie na PT 😉
14.09.2015 00:50
Coffee napisał(a):
Tylko w naszych realiach kończyło by się to zazwyczaj zatrzymaniem na tym przerywaczu.
Spoko, na pierwszym kontakcie hamowania nie zatrzymają się 🙂 A co do lokalizacji niektórych izolatorów.... nie wypowiem się. Walczy się z nimi codziennie na linii 😉
04.09.2015 17:03
thomas_ napisał(a):
Klima działa jak działa ponieważ się wyłącza pod każdym przerywaczem i to jest na pewno do poprawy.
Po przejeździe przez izolator sekcyjny na wybiegu klimatyzacja się wyłącza. Czas ponownego włączenia to dopiero po upływie 4 minut, stąd tak naprawdę niedziałająca klimatyzacja. Koledzy już znaleźli sposób, by się nie wyłączała, trzeba po przerywaczu przejechać na hamowaniu, wtedy wszystko gra🙂
10.06.2015 22:17
A pewnie pozamieniali, ostatnio po hucie jeździło e1+c3 z tablicami jazda egzaminacyjna... Nikt tego nie ogarnia chyba. Np. jeździłem z popsutym prędkościomierzem 😏