Suomi
Data przyłączenia: | 20.05.2009 |
Ostatnia aktywność: | 11.12.2012 |
Komentarzy: | 128 |
Średnia otrzymanych ocen: | 6,65 (578 głosów) |
Ostatnie komentarze
03.02.2011 15:19 Gdyby pojawiły się inne autobusy to co innego 🙄 Jak dla mnie to by było jedyne sensowne uzasadnienie zmiany skali w spójnej kolekcji Kultowych Aut PRLu 😉
|
|
02.02.2011 23:22 Coffee napisał(a): Już żałuję, że kupiłem tego ogórka (ale jak już mam całość kolekcji, to i tego też nie odpuszczę)... Przód i tył jajowate, nadruki krzywo położone. Do tego jeszcze ten wóz nie ma nic wspólnego z #1983, a nawet rzekłbym, że z Warszawą. Do tego skala, która nie pasuje ni w 5, ni w 9, ni w 22... Właśnie... Barwy krakowskiego Jelcza, oznaczenia warszawskiego, a skala totalnie bez sensu 😐, nie pasuje ani do pozostalych Kultowych Aut, ani do kolekcji modeli autobusów, te przecież najłatwiej dostać w skali 1:87. Nie mniej jednak i do mojej kolekcji trafił dziś ten model, za 30zł od biedy może być choć wolałabym zapłacić 4 czy 5x więcej za Jelcza w skali 1:43 😉 |
|
24.03.2010 21:14 Przód Noge Titanum to jeszcze nic, z tyłu dopiero jest na co popatrzeć 😈 Wygląda jakby miał tam zamontowane drzwi od szafy 🤣
|
|
10.10.2009 19:49 Warwas z Rugii napisał(a): Trans-Frej ogólnie ma niższy poziom. Kuzyn przyszedł dziś na kurs Krk-Zakopane (jakieś 12-13 minut przed planowym odjazdem), po czym dowiedział się, że... Kierowca sprzedał jego bilety innnym ludziom, więc może jechać, ale na podłodze autobusu 😕. Jedna kobieta z podróży zrezygnowała - bo jej miejsca też sprzedano... Kierowca powinien wpuszczać ludzi 10-15 minut przed odjazdem, najpierw tych z biletami (na bilecie jest podane ile wcześniej należy się pojawić, np. w Szwagropolu jest to 15 minut), a dopiero później sprzedawać bilety. Niestety coraz rzadziej słyszę na dworcu: "czy ktoś ma bilet" / "najpierw z biletami" i nie mówię tu tylko o Freju ale o wszystkich przewoźnikach do Zakopanego i Sącza... |
|
05.10.2009 10:08 Nie powiedziałabym - to jest i tak mniejsza rozpiętość tonalna niż na filmach, których używaliśmy w aparatach analogowych. Myslę, że po prostu niektóry za bardzo przyzwyczaili się do potwornych kontrastów standardowych dla cyfrówek 😐
|
|
05.10.2009 09:57 Żeby nie było jakichś niedomówień: mówię o matrycy Super HR w której połowa czujników odpowiada za naświetlanie świateł, a druga połowa - cieni, co daje rozpiętość tonalną większą niż w wiekszości cyfrówek z pełnoklatkowymi matrycami 😉
|
|
01.10.2009 19:13 Sudi zanim coś napiszesz to sprawdź to dokładnie 😉
Magiqów jest 5: w tym trzy nowego typu dwa MHD 148-460 Magnum (#1 & #16) i MHD 122-410 (#22) i dwa starszego typu: HD 120-380 (#20 & #21). Volv 9700 jest pięć (#15 i #27 - #30), Mercedesów Tourismo 3: (#31 - #33), jeden Mercedes Intouro (#19), jeden Jelcz 043 (#13), a reszta to Bovy Futura o różnych długościach (12-15m) i wysokościach (FHD i FLD) |
|
30.09.2009 21:46 W nocy nie używam żadnych filtrów. Za to fotografuję w RAFach i wołam je później w PSie.
Z resztą matryca Fuji pozwala na znacznie więcej niż matryce w innych lustrzankach 😉 |
|
24.09.2009 23:25 Dzięki 😉
|
|
21.09.2009 22:42 dkalwa napisał(a): gratulacje 😁 Dzięki! A przy okazji dziękuję wszystkim za głosy 🙂 |