102N do 2001 roku, 102 Na do 2003 z wyłączeniem oczywiście #71, który jeździ liniowo do dziś.
06.05.2013 09:23
Pozamiatałeś 🙂
05.05.2013 19:06
Super zdjęcie. A ja pamiętam jeszcze solówki generacji N na linii 18 Zawady - Podwale - Zamenhofa - Marchlewskiego - Dzierżyńskiego- Dębiec. Ona kursowała tylko w godzinach szczytu dnia roboczego.
22.10.2011 20:46
Ja myślę sobie tak. Jedno i drugie miasto inwestuje w tabor. Jedno i drugie miasto mimo wszystko inwestuje w infrastrukturę. Kraków jednak ma większy potencjał od Poznania (choćby patrząc na liczbę ludności czy dorobek kulturowy) więc niech nikogo nie dziwi większa ilośc nowoczesnego taboru w Krakowie. I pozdrawiam z ukochanego Poznania przepiękny Kraków 🙂
17.05.2011 17:10
Ładne cacko. Oby bezusterkowo jeździło.
13.05.2011 19:28
Wygląda na to, że przyczyna jerst sposób mocowania szyny w jezdni. Przy wyższych temperaturach metal rozszerza się i szyna wygina się w jedyny możliwy sposób - do góry. Gdyby były pod spodem tradycyjne podkłady ... to by jezdnia nie była tak równa. Tak źle i tak niedobrze.
27.04.2010 21:04
Ten układ chmur przypomina mi nieco mapę świata 😁
07.01.2010 12:23
byłoby najlepiej gdyby ich w ogóle nie było. Z 10 sztuk regularnie jeździ 5.
24.09.2009 19:00
pozamiatałeś!
Gratuluję, pewnie trzeba było trochę cierpliwości.
07.09.2009 14:53
Stylistycznie nie wygląda to zestawienie rewelacyjnie. Ale to wszystko jest do dopracowania. Myślę, że sam pomysł wypalił. Fajnie, w Krakowie będą niskopodłogowe wiedeńce i to chyba małym kosztem. No przecież - w Krakowie 😉