W zamian za Żelaznych wystąpiła grupa akrobacyjna FireBirds.
07.05.2016 14:09
Fajna ciekawostka 😏 Pięknie by wyglądał krakowski szybkowiec na torach, ale to nie prędko nadejdzie 😭
24.01.2016 17:56
No dobrze, jest już zmienione. Od paru lat jest tendencja do kasacji stopiątek, więc z automatu wpisałem kasacja...
24.01.2016 07:54
Wymyślcie coś lepszego.. 🙂
23.01.2016 11:00
ALBert napisał(a):
W dobrym stanie nie jest, ale też nie przesadzajmy, do opłakanego jej daleko. W opłakanym to jest nasza 102NaD.
Poczekajmy jeszcze parę lat, a będzie w takim stanie jak 102NaD. Podejrzewam, że przy próbie holowania #155 rozsypał by się na części pierwsze.
17.01.2016 12:28
Pomijając fakt, że stodwójka istnieje będąc w opłakanym stanie...
13.01.2016 07:07
AndrzejK napisał(a):
I kto ten dym zrobi? Zamawiający, organizator transportu, konkurencja 😛 ?
Niedługo w każdej zajezdni i na większości linii będą same solarisy więc nie będzie się już o co sprzeczać... 🤣
27.12.2015 20:36
Ex. 773+775+774
12.11.2015 18:50
Wypalacz Rafał napisał(a):
Wiesz, czas płynie nieubłaganie. I tak jak trzy dekady temu do Krakowa sprowadzano stopiątki by wycofać z ruchu eNki, później wagony używane by zastąpić stodwójki i część stopiątek, tak teraz nieubłaganie trzeba wycofać stopiątki 😉
Za to po Krakowie wciąż jeżdżą 2x starsze szroty od stopiątek. Nie będę tu kłócił się znowu z miłośnikami "pociągów wiedeńskich" nad plusami i minusami, który tabor jest lepszy. Kasztany miały byc przejściowo, ale skansen szrotów w Krakowie "rozkwitł" na dobre.