Skocz do menu

Wypalacz Rafał

Data przyłączenia:08.03.2009
Komentarzy:4901

Ostatnie komentarze

163 01.10.2019 11:50
Przewoźnikiem są České dráhy Cargo, lub ich polska spółka-córka Koleje Czeskie.
Tatra T6A2 #3001 30.09.2019 18:42
A jakieś eks-praskie T6A5 złapałeś?
Tatra KT4YU #2297 30.09.2019 18:41
Na swój brutalny sposób piękna panorama... Ale najbardziej masakrują te płoty między torami :?

(przy okazji - popraw sobie literówkę w nazwie miasta, w opisie ;) )
EP02-08 22.09.2019 23:38
No cóż, może w Wielkopolsce będzie miała więcej szczęścia...

Cytat:
Zbiory Muzeum Parowozownia Jarocin powiększyły się o lokomotywę elektryczną EP02-08, która została podarowana Towarzystwu Kolei Wielkopolskiej przez Dla miłośników kolei - PKP CARGO. Elektrowóz ten wyprodukowany został w 1957 roku w Pafawag Wrocław. Pracę trakcyjną w PKP zakończył w 1972 roku, w MD Dębica. Do 1996 roku wykorzystywany był na stacji Przemyśl Bakończyce do ogrzewania wagonów pasażerskich. Po zakończeniu eksploatacji pojazd stacjonował jako zabytek techniki przy lokomotywowni Kraków Prokocim. Jest to jeden z trzech zachowanych egzemplarzy tego typu lokomotyw w kraju, a wkrótce także najstarszy elektrowóz w Wielkopolsce. Dzisiaj zakończył się pierwszy etap jego transportu, zrealizowany dzięki zacieśnionej współpracy z kolegami z Klub Sympatyków Kolei we Wrocławiu, któremu z kolei PKP CARGO S.A. przekazało lokomotywę EU05-22. Dzięki zaangażowaniu i życzliwości Południowego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A. oraz Zakładu Południowego PKP Intercity S.A. mogliśmy w komfortowych warunkach, odpowiednio przygotować zabytkowy tabor do trwającego ponad 12 godzin transportu.


https://www.facebook.com/Towarzystwo-Kolei-Wielkopolskiej-241746469277696/?fref=mentions&__tn__=K-R
EU07-324 19.09.2019 10:36
Ale ten pociąg nie jedzie linią 91, bo ta w tym momencie na tym odcinku nie istnieje ;) :p
EN64-002+003 18.09.2019 11:06
Cieszmy się że nie zostało "zekranizowane", tak jak kilkaset metrów dalej...
Škoda 15Tr10#1001 17.09.2019 07:33
Ogólnie rzecz biorąc, to nowe władze Koszyc chcą powrotu trolejbusów, problem tylko polega na tym że z pojazdów posiadanych przez przewoźnika mało który nadaje się do ruchu. Poza tym cała flota to Škody 14Tr i 15Tr - czyli pojazdy które w porównaniu z autobusami oferują niższy standard, bo nie mają niskiej podłogi ani klimatyzacji.

W tym roku już testowali pojazdy z Brna i Bańskiej Bystrzycy - oba na bazie SOR-a.
MAN N8S-NF #365 15.09.2019 07:14
Fajna wspomnieniowa seryjka :) A odnośnie tego wagonu (i zdjęcia) - może warto by do słów kluczowych dopisać jego poprzedni numer - #3076? (albo i oba poprzednie, bo jeszcze wcześniej miał numer #3006...)

Bo pod obecnym oznaczeniem wyskakuje tylko jedno zdjęcie - to właśnie...
ЮМЗ-Т1 #2025 08.09.2019 17:34
Wrażeń, jak się domyślam, głównie dźwiękowych? Sugerujących bliski kres konstrukcji?
EU07-324 05.09.2019 00:01
No tyle że pod obecnie eksploatowanym torem tramwajowym musiały powstać części tuneli drogowych. Inna sprawa że gdyby lepiej zabezpieczono stok skarpy powstałej po obniżeniu poziomu (zmianie profilu torowiska) to też by do wykolejeń nie doszło.