Skocz do menu

Pietrek

Data przyłączenia:08.05.2007
Ostatnia aktywność:21.11.2018
Komentarzy:177
Średnia otrzymanych ocen:6,09 (255 głosów)

Ostatnie komentarze

E1 #HW151+HB551 21.11.2018 22:08
Przed zamknięciem powinni na pętli odstawić wszystkie E1, a za 15 lat oglądalibyśmy takie widoki... https://www.thevintagenews.com/wp-content/uploads/2016/09/A-huge-graveyard-that-hosts-over-45-old-transportation-vehicles-640x343.jpg
:p
Wiadukt 16.10.2017 20:34
Przy ul.Zarzeckiego jest jeszcze jeden... po czym nasyp się urywa...
Konstal 102Na #210 01.07.2017 00:10
Taak , a to można było przyjść do MZNT i "pokazać, że można zrobić lepiej" ? akurat w tym przypadku to MPK rozbiło świnkę i źle zainwestowało...a można było wydać tyle samo i zrobić to porządnie, a tak wyszedł konglomerat...
Tatra T3R.P #024+025 30.06.2017 22:54
Nasi wspaniali możnowładcy powinni jechać do Krzywego Rogu , aby przekonać sie jak powinien wyglądać "szybki tramwaj". :p
Konstal 102Na #210 30.06.2017 22:37
Niestety, ale 210 zasługuje na najgorzej odbudowany tram w Krakowskim MPK... :(
Konstal 13N #400 22.06.2017 21:35
Oby nie skończyła jak 13N-371 która równolegle trafiła do Krakowa :cry:
Jelcz PR110D Lux #RST H353 19.05.2017 19:53
Concord... :D
Jelcz PR110M #092 19.05.2017 19:49
Sam mniód... :D
Budowa łącznicy D29-624 2016-08-31 31.08.2016 22:48
Ten "stary" przebieg nie jest najstarszy...
Konstal 105Na #RZ243+RZ243+273 11.02.2016 11:45
No właśnie, całkowicie inna konstrukcja, na przykładzie której widać jak koncepcja PCC wyprzedziła europejskie konstrukcje. Amerykańska wizja która przyjęła się w całej europie , a co najlepsze głównie w krajach socjalistycznych.