Panel kontrolny
[1] 2 3 » Ostatnia strona »
dodał: Dioniz, 16.09.2019 09:39 Niestety nie znalazłem żadnej informacji odnośnie linii przejazdu itd. Przez przypadek złapany.
|
|
dodał: Dioniz, 02.03.2018 15:20 Krzysad91 napisał(a): A w którym miesiącu 1994 zlikwidowano linię 44 Bronowice Nowe - Pl. Centralny i zastąpiono linią 40 Bronowice Nowe - Os. Piastów? http://www.kmk.krakow.pl/linietram.html |
|
dodał: Dioniz, 20.05.2016 09:05 czatowiec napisał(a): Ten Żuk przy żeberku to techniczny MPK-owski, czy należący do kogoś innego? ;) http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=50041&mode=search - tutaj lepiej widoczny, tak to było pogotowie techniczne MPK. |
|
dodał: Dioniz, 20.05.2016 09:03 Wypalacz Rafał napisał(a): A masz może jakieś zdjęcie na Wielickiej, na tym odcinku przy wiaduktach kolejowych sprzed 1996 roku? Jeszcze z zabudową wzdłuż tego odcinka ulicy? Niestety nic nieznalazłem. |
|
dodał: Dioniz, 19.05.2016 09:07 Wypalacz Rafał napisał(a): A tutaj to w sumie mogłeś dopisać do kluczowych numer autobusu ;) Fakt, wiedziałem że czegoś zapomniałem:) |
|
dodał: Dioniz, 04.05.2016 10:10 Odwołałem się do opisu z tego zdjęcia http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=54347&mode=search
|
|
dodał: Dioniz, 28.11.2015 19:47 Wypalacz Rafał napisał(a): Potrójne stopiątki na Dajworze, na linii"15" właśnie przy okazji wizyty Papieża fotografowałem 8 czerwca 1997 roku - choć tego konkretnego składu akurat nie mam, nie mam też nigdzie zapisane w notatkach czy takowy się tego dnia pojawił. Ale składy są udekorowane flagami jak ten ze zdjęcia. Tu masz rację, notatki były niedokładne faktycznie coś mi świta po głowie że była to zmiana związana z wizytą Papieża. Podziękował za sprostowanie. Już poprawiam opis. |
|
dodał: Dioniz, 28.11.2015 09:26 Poprawione :)
|
|
dodał: Dioniz, 28.11.2015 09:24 Panowie, Wasze zdjęcia są dużo lepsze :D ale dziękuję.
|
|
dodał: Dioniz, 28.11.2015 09:23 Niestety nie jestem w stanie określić co to była za okazja.
|
|
dodał: Dioniz, 25.04.2015 09:50 hejho7 napisał(a): Tyle czasu czekałem, aż pierwszy Wiedeń pojdzie na żyletki... W końcu :) Pierwszy liniowy E1 (nr taborowy 129) został skasowany w 2010 roku. |
|
dodał: Dioniz, 16.01.2015 14:24 Rafał może jedna wypadało by spytać Pana Jacka o dokładny numer tego składu zapewne wyjaśni kiedy było dokładnie prze-numerowanie, ja sam już mam wątpliwości osobiście byłem przekonany że 509 był przez dwa lata 1989-1990.
|
|
dodał: Dioniz, 16.01.2015 14:20 M_Szymkowiak napisał(a): Festiwal archiwów trwa :cool: Oj chyba dam sobie na wstrzymanie z fotkami :p |
|
dodał: Dioniz, 16.01.2015 10:51 Przeglądając swoje notatki jak i zdjęcia 119 kursował z doczepą 519.
|
|
dodał: Dioniz, 16.01.2015 10:50 Wypalacz Rafał napisał(a): Z moich notatek wynika że jest to skład #428+429+430 zestawiony z wagonów przeniesionych z zajezdni Podgórze z początkiem sierpnia 1991 (odpowiednio #718+716+717) Osobiście też tak obstawiam. |
|
dodał: Dioniz, 13.01.2015 11:43 Niestety wszystko co mam to już NG. Owszem pamiętam te wagony z dyktą ale jeszcze wtedy nie miałem aparatu, ba nawet nie myślałem o fotografowaniu.
|
|
dodał: Dioniz, 13.01.2015 11:14 Można tak powiedzieć:) z małym wyjątkiem wtedy niestety nie miałem takich możliwości jak obecnie czy nawet dziesięć lat wstecz do aparatów, klisz itp a nie wspomnę o masowym wysypie cyfrówek. Teraz mogę tylko żałować że autobusów nie fociłem ale lepszy rydz niż nic.
|
|
dodał: Dioniz, 12.01.2015 19:58 Widzę że i Tomasz wygrzebał jakieś stodwójki :D
|
|
dodał: Dioniz, 01.12.2014 22:19 Oraz 7 minut na przebranie ;) oczywiście jak planowo przyjedzie :p
|
|
dodał: Dioniz, 06.03.2014 08:29 Dominiak napisał(a): Ma wysuwane stopnie? Stopni wysuwanych nie ma, za to jest w niskim członie rampa podjazdowa ;) |