Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... » Ostatnia strona »
dodał: Jasiek1993krk, 30.05.2021 19:52 Uzupełnij słowa kluczowe.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 19.03.2021 13:47 Tam są nieaktualne informacje. Wszystkie krakowskie Neoplany zostały skasowane.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 03.03.2021 23:20 Ciekawe zdjęcia, Scania na 257.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 03.03.2021 11:36 Rozwijanie komunikacji jak najbardziej jest dobrym pomysłem ale upychanie autobusu w każdą ulicę już niekoniecznie. Dojście piechotą z terenu końcówki "Kliny Poranne" do ulicy Judyma (gdzie można już wsiąść w "151", czy "451"), wcale nie zajmuje tak długo czasu... No ale czego się nie robi, żeby wejść ludziom w... Wiadomą część ciała😄
Domas, pozostaje tylko się cieszyć, że powstawanie kolejnych linii sprawia, że nadmiar kierowców się zmniejsza, gdyż trzeba brygadę. |
|
dodał: Jasiek1993krk, 16.02.2021 21:26 ET41 i ET41-010 do kluczowych.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 14.02.2021 14:32 Czy już dostał oficjalny numer taborowy #DN021?
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 27.01.2021 19:55 https://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=47048&mode=search
Czy przypadkiem to nie jest to samo miejsce co nad podlinkowanym zdjęciu? |
|
dodał: Jasiek1993krk, 21.01.2021 13:51 Domas, zgadza się, ale takie rozwiązanie generuje dodatkowe koszty w postaci kierowcy. Moim zdaniem zatrudnienie tych elektryków na linii 537 jest dobrym rozwiązaniem, gdyż były bezrobotne po zawieszeniu linii 154. Myślę, że kilka kółek na 537, a potem przejazd na ładowanie i tak w kółko, rozwiązuje problem. Znowu pojawiają się dodatkowe koszty w postaci kierowcy i wracamy do punktu wyjścia.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 21.01.2021 09:52 Jedyną sensowną pracą dla tych aut są właśnie te dwie szczytowe brygady 537. Brak ładowarek na mieście wymusza takie rozwiązania...
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 14.12.2020 21:18 Kadr mi się nie podoba. Ten fragment wiaduktu z lewej, absolutnie nic nie wnosi do zdjęcia. Moim zdaniem lepiej bylo wykadrować to zdjęcie od słupa z kilometrażem w prawo.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 29.11.2020 22:37 Skoro nie ma taborowych to dopisz tablice rejestracyjne do kluczowych.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 29.11.2020 22:35 No źle wcześniej napisałem... Chodziło mi o to, że nie ma nazwy końcówki a jest cała trasa. Skąd oni wzięli taki idiotyczny pomysł? Czy jest gdzieś druga końcówka, czy po prostu linia PKP- PKP poprowadzona jakąś trasą?
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 29.11.2020 20:15 Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Domas, a jak z ładowaniem tych autobusów? Na zajezdni? Sugerujac sie drugim zdjęciem rozumiem, ze jest wyświetlana nazwa końcówki, a trasa? |
|
dodał: Jasiek1993krk, 03.11.2020 14:30 Nie Krakowiak, a Lajkonik.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 30.10.2020 22:31 Najlepiej wróćmy się do epoki tramwajów konnych...
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 16.10.2020 11:03 #BU924.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 23.09.2020 01:04 Mam jeszcze pytanie z ciekawości. Czy jest gdzieś spis typów radiowozów czy pojazdów technicznych wykorzystywanych w MPK Kraków?
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 23.09.2020 01:02 FSO- Warszawa 125p jeśli już. Podzespoły Fiata nic nie zmieniają w kwestii marki.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 10.08.2020 04:58 Swego czasu też pojawiały się na "dwurazówkach" na linii 164 w dni powszednie a w weekendy na niektórych brygadach (bodajże całodziennych) linii 144.
|
|
dodał: Jasiek1993krk, 13.07.2020 02:37 Kolejowy Antek, komunikacja to szeroko rozumiane (po)-łączenie. Na przykład komunikacja werbalna to łączenie/ rozumienie ludzi za pomocą mowy. Nigdzie nie jest napisane, że tu są zdjęcia tylko komunikacji miejskiej. Panów na zdjęciu łączy ściana, jest ich połączeniem uczuciowo- duchowym, w celach religijnych.
|