Skocz do menu Strona główna» Komentarze wysłane przez Klimueres

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Konstal 105Na #HZ292+HZ293 dodał: Klimueres, 26.10.2018 15:59
No ale z drugiej strony kwestia bezpieczeństwa też jest ważna. A nie oszukujmy się, ale torowisko na Pleszów jest jeszcze niegotowe w pełni. Pomijając brak oświetlenia prawie wszędzie, brak wszystkiego na pętli Pleszów (PKR to 1 kontener i oprócz niego nie ma nic). Pasażerowie muszą sporo biegać do i z tramwaju. Bo autobusy nie stoją na pętli bo jeszcze jest niegotowa. No i niespodzianki. Czyli wyjeżdża tramwaj zza łuku przy Giedroycia, a tam koparka z rurami pod torowiskiem bo pan zabezpieczający w tym momencie gada przez komórkę...
E1 #HW161+HB559 dodał: Klimueres, 28.05.2018 11:30
Wiadomo co się dzieje ze #HB559? Bo jeżeli #HW117 do kasacji, #HB517 łączy się z #HW161 to zostaje sama przyczepa, bez silnikowego.
MAN NG313 #BM705 dodał: Klimueres, 07.07.2017 23:07
Tylko grafika trochę ładniejsza :p
Konstal 105Na #381+382+383 dodał: Klimueres, 27.05.2017 21:53
Fajne zdjęcie. Wykonane w idealnym momencie; jak motorowy drugim patykiem przejechał na rozruchu po przerywaczu :D
Ikarus 280.26 #DK251 dodał: Klimueres, 26.10.2016 16:05
Jeżeli w bardziej luksusowych Ikarusach było ogrzewanie tunelowe to co je "ogrzewało"? Bo w pierwszym członie mieliśmy nagrzewnice. Natomiast jak to rozwiązano w członie B? Oczywiście mowa tutaj, o przykładowym Ikarusie ze zdjęcia wyżej.
Chyba, że to były zwykłe małe grzejniczki tak jak w c3.
E2+C5 #4097+? dodał: Klimueres, 12.09.2016 12:54
Wiedeń nam ich nie sprzeda. Są za nowoczesne :)
Pesa 2014N #RG914 dodał: Klimueres, 02.08.2016 23:16
Niestety, ale podczas ŚDM było sporo zamieszania z wieloma liniami. Zamykania, wyłączenia odcinków. Najbardziej po tyłku dostali biedni obcokrajowcy, którzy nawet komunikatów nie rozumieli bo były wyświetlane/publikowane w języku polskim. Jednakże, przy takiej liczbie ludności to podejrzewam że nawet metro by sobie nie poradziło... więc wydaje mi się, że nie ma co narzekać.
Jelcz M121MB #DJ679 dodał: Klimueres, 02.08.2016 14:49
No i jednak się dało... Pomimo że nowe wozy.
Cytat:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xal1/t31.0-8/13661856_1214971055221090_1524289702195535574_o.jpg
Pesa 2014N #RG912 dodał: Klimueres, 01.08.2016 17:59
We wiedeńcach dało się ustawić S1, S2. Zresztą na mieście można było to zauważyć, że niektóre składy wyświetlały prawidłowo i czytelnie na górnym wyświetlaczu np. S1. Tylko oczywiście było to zależne od tego, czy sterownik plus wyświetlacze były R&G i czy miały wgrane odpowiednie czcionki/literki.
Natomiast jeżeli na sterowniku R&G i wyświetlaczach Elmar wklepało się linię S1, to po prostu na górnym wyświetlaczu wyświetlało się 0. Pytanie tylko takie, czy to wina "Elmarów" czy efekt nie wgrania literek do sterowników/wyświetlaczy.
Jelcz M121MB #DJ679 dodał: Klimueres, 01.08.2016 17:06
Hmmm a nie można tam po prostu puścić krótkich Citaro albo nowych Solarisów? Zakładając oczywiście kasację wszystkich krótkich Jelczy..
E1 #HW101 dodał: Klimueres, 18.06.2016 00:49
Thomas, masz jeszcze jakieś fotki czerwonego z tego dnia? Czy tylko tą jedną pstryknąłeś?
Konstal 102Na #281 dodał: Klimueres, 25.03.2016 22:12
To nie był ten z butlami gazowymi? W sensie testowa wersja CNG?
Mercedes O405NE #3045 dodał: Klimueres, 14.03.2016 13:49
Hmm on jedzie na awaryjnych?
Konstal 105Na #HZ250+HZ251 dodał: Klimueres, 29.02.2016 12:02
Z tego co kojarzę, to jest chyba jedyny znak "10" który jest czerwony. Wszystkie inne są normalne, czarne, więc chyba zgodnie z przepisami.
Ostatnio czerwony wisiał przy Fabrycznej, ale go ściągnęli ze 2 tygodnie temu.
Konstal 105Na #RZ243+RZ243+273 dodał: Klimueres, 03.02.2016 14:56
Tylko że 105ka/PCC to tramwaj o całkiem innej konstrukcji. Zresztą nie wiem po co porównywać europejską wizję tramwaju, z amerykańską.
E1 #HW101 dodał: Klimueres, 24.12.2015 18:07
No niby tak, że bardzo dużo zależy od wozu. Jednakże, motorowy też może starać się płynnie ruszać i hamować, tylko że to wtedy nie jest jazda która nadaje się na pracę na linii. Tylko na zwiedzanie Krakowa lub jazdę np na eLce.
E1 #HW101 dodał: Klimueres, 23.12.2015 15:09
Tak, w naszych też szarpie. W jednych mniej, w drugich bardziej. Aczkolwiek wszystko zależy od motorowego. Jak jeździ na zasadzie pełny rozruch i pełne hamowanie, to szarpie.
Konstal 105Na #HZ715+HZ716+HZ717 dodał: Klimueres, 15.11.2015 11:39
Wydaje mi się, że to raczej sygnalizator jest tak krzywy, a nie zdjęcie ...
Pesa 2014N #RG901 dodał: Klimueres, 14.10.2015 15:06
Nawet jeśli to co puszczą na 4kę? Oczywiście zakładając że już 105Na nie będzie. Wiedeńce? Jeśli tak, to marnie to widzę.
Pesa 2014N #HG915 dodał: Klimueres, 09.10.2015 09:09
czatowiec napisał(a):
Nie, żeby każda Pesa na "50" zwalniała jedno NGT8, które może iść np. na "52"... Poza tym przecież obecny rozdział taboru ma niewiele wspólnego z tym, co będzie docelowo.

No dobrze. W tej chwili mamy 3 Pesy, więc gdzie są te 3 "wolne" NGT8? Na 52 ich nie widać. Nawet na 14, gdzie prawie cały czas jeździły najnowsze Bombardiery, jeżdżą teraz NGT6'ki.
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »